Τέλος στην αγωνία χιλιάδων μαθητών θέλει να βάλει το υπουργείο Παιδείας με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελληνίων εξετάσεων 2019 πιθανότατα το μεσημέρι της προσεχούς Παρασκευής.
«Μας πληροφόρησαν ότι την Παρασκευή το μεσημέρι θα είναι εδώ οι βαθμολογίες», δήλωσε ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, Γιάννης Παπαδομαρκάκης. Σημειώνεται ότι 1.691 μαθητές από τα Δωδεκάνησα, 1.408 των Γενικών Λυκείων και 283 των ΕΠΑΛ, πήραν μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις που περιμένουν εναγωνίως να μάθουν πώς έχουν πάει.
Με βάση το πόσο καλά ή άσχημα πήγαν οι μαθητές θα καθοριστούν και οι βάσεις 2019. Οι μαθητές και οι οικογένειές τους περιμένουν τους βαθμούς για να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό 2019. Η υποβολή μηχανογραφικών δελτίων έχει ξεκινήσει από την Παρασκευή 21 Ιουνίου ενώ δεν αποκλείεται να δοθεί παράταση για την συμπλήρωσή τους. Μετά την ανακοίνωση των βαθμών των ΓΕΛ ή των ΕΠΑΛ, όλοι οι υποψήφιοι θα πρέπει να κλειδώσουν το τελικό τους μηχανογραφικό. Μετά την οριστικοποίηση, το μηχανογραφικό καταχωρείται στη βάση του υπουργείου Παιδείας και καμία τροποποίηση από τους υποψηφίους δεν είναι πλέον δυνατή, χωρίς τη μεσολάβηση της σχολικής μονάδας.
“Θεωρώ ότι τα Ροδιτόπουλα για μία ακόμη χρονιά θα έχουν πάει πολύ καλά στις εξετάσεις. Η αγωνία των παιδιών τελειώνει και λογικά αυτή ήταν και η τελευταία φορά που εφαρμόζεται το υπάρχον σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων. Ανεξάρτητα από το ποια θα είναι η επόμενη κυβέρνηση, θα υπάρξουν τροποποιήσεις από τη νέα χρονιά. Την τελική εφαρμογή του νέου συστήματος θα την πληροφορηθούμε με την ψήφιση του νέου νόμου το Σεπτέμβριο”, δήλωσε ο πρόεδρος της Α’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου, Ανδρέας Μαρίνος.
Πάντως, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία από τα βαθμολογικά κέντρα αναμένεται ελεύθερη πτώση στις βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ σε όλα τα επιστημονικά πεδία, ακόμη και σε υψηλόβαθμες σχολές, µε μοναδική εξαίρεση το 1ο Πεδίο των Ανθρωπιστικών Σπουδών. Οι καθηγητές μιλούν για χαμηλές επιδόσεις στα περισσότερα μαθήματα και κυρίως στη Νεοελληνική Γλώσσα, στα Αρχαία, στα Μαθηµατικά, και σίγουρα στη Φυσική, κάτι που μαζί µε άλλους παράγοντες θα επιφέρουν πτώση των βάσεων στα περισσότερα τμήματα των ΑΕΙ.
Σύµφωνα µε μαθηματικούς, οι ασκήσεις στα μαθηματικά ήταν κλιµακούµενης δυσκολίας και συνεπώς µπορούσαν να ανταποκριθούν οι περισσότεροι υποψήφιοι, αλλά άριστες βαθµολογίες (18-20) θα κατακτήσουν ελάχιστοι, καθώς τα ζητήματα κάλυπταν µεγάλο εύρος της ύλης, ενώ το ∆’ ζήτηµα ήταν αυξηµένης δυσκολίας. Αλλά και στη Χημεία τα θέματα ήταν υψηλής δυσκολίας και εκτιμάται ότι οι μαθητές αντιμετώπισαν προβλήματα, όπως άλλωστε και στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ