Τοπικές Ειδήσεις

Περισσότερους επισκέπτες για τη σεζόν του 2020 υποσχέθηκαν χθες κορυφαία στελέχη της TUI Γερμανίας

«Η Ελλάδα ανήκει στους πιο δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς των Γερμανών. Τις τελευταίες εβδομάδες, η ζήτηση αυξήθηκε και πάλι αισθητά. Για τη θερινή σεζόν που τώρα ολοκληρώνεται, οι κρατήσεις είναι περίπου 3% υψηλότερες από εκείνες που καταγράφηκαν στη σεζόν – ρεκόρ του 2018».
Με τα δήλωση αυτή ο κ. Marek Andryszak, πρόεδρος της TUI Γερμανίας, καλωσόρισε χθες τους ευρωπαίους δημοσιογράφους, που αφίχθηκαν στη Ρόδο με σκοπό να παρακολουθήσουν την παρουσίαση του προγράμματος TUI 2020. Όλα όσα αναλύθηκαν χθες στη διάρκεια της εκδήλωσης, που έγινε στο ξενοδοχείο TUI Sensimar Atlantica Imperial στα Κολύμπια, επιβεβαίωσαν πλήρως το χθεσινό αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της ‘δημοκρατικής’.
Ειδικότερα, ο διευθυντής Τουρισμού της TUI Deutchland κ. Stephan Baumert επιβεβαίωσε πως ο τουριστικός κολοσσός βρίσκεται σήμερα σε αναζήτηση ξενοδοχείου 3 αστέρων στη Ρόδο, το οποίο προτίθεται να ανακαινίσει και να το εντάξει στην ομπρέλα της TUI Suneo. «Προφανώς, με την επιλογή αυτή στόχος μας είναι να προσφέρουμε εναλλακτικές προτάσεις σε πελάτες μας με ευαισθησία σε θέματα τιμών και εάν φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα τότε θα επεκταθεί και σε άλλα ξενοδοχεία 3 αστέρων».

Τρία ξενοδοχεία Thomas Cook
περνούν στην ομπρέλα της TUI
Η σχετική είδηση δόθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο και μέλος της διοίκησης της Atlantica Hotels & Resorts κ. Δημήτρη Νικολαΐδη, που παρέστη στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε με αφορμή την παρουσίαση του καλοκαιρινού προγράμματος TUI 2020.
«Με την TUI έχουμε άριστη συνεργασία και στόχος μας είναι τόσο η συνέχιση της ανάπτυξης του Ομίλου, όσο και η κάλυψη των αναγκών που έχουν οι επισκέπτες μας» δήλωσε ο κ. Νικολαΐδης και αποκάλυψε ότι «ήδη έχουμε επιτύχει συμφωνία να περάσουν στον όμιλό μας τρία νέα ξενοδοχεία».
Πρόκειται για ένα ξενοδοχείο στη Ρόδο, ένα στην Κω κι ένα στην Κρήτη. Αυτά λειτουργούσαν έχοντας αποκλειστική συνεργασία με τον Thomas Cook. Ο κ. Νικολαϊδης δεν θέλησε να αποκαλύψει τις επωνυμίες των ξενοδοχείων, ωστόσο εξήγησε ότι η συνολική τους δυναμικότητα είναι 850 δωμάτια.

«Η γερμανική αγορά
είναι μια σταθερή αγορά»
Τα όσα συζητήθηκαν χθες στο ξενοδοχείο TUI Sensimar Atlantica Imperial θα αποτελούν σημεία αναφοράς για τον τουρισμό στα χρόνια που θα ακολουθήσουν. Εκείνο, που κατέστη ξεκάθαρο αφορούσε τους πολίτες της Γερμανίας και την ικανότητά της να τροφοδοτεί το τουριστικό προϊόν.
«Είναι μια χώρα με ισχυρή οικονομία, με χαμηλά ποσοστά ανεργίας, όπου γίνεται συζήτηση για την κλιματική αλλαγή χωρίς ωστόσο η συζήτηση αυτή να επηρεάζει δραματικά το τουριστικό προϊόν» είπε ο κ. Stefan Baumert. Το μεγάλο στοίχημα για την TUI, όπως αναλύθηκε από τον ίδιο, αλλά και από τον κ. Βαγγέλη Γεωργίου (TUI Media Relations) είναι ο εναρμονισμός του τουριστικού κολοσσού με τα σύγχρονα δεδομένα της τουριστικής βιομηχανίας.
«Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουμε υλοποιήσει πολύ σοβαρή επένδυση στις online πλατφόρμες μας με τρόπο τέτοιο ώστε να δοθεί μεγάλη ώθηση στις επιλογές προς τους πελάτες μας. Παράλληλα είμαστε μια ‘asset company’ με ξενοδοχεία, τρεις εταιρείες κρουαζιέρας και χιλιάδες προσωπικού που εργάζονται όλοι για την παροχή τουριστικών εμπειριών. Δεν είμαστε απλώς μια πλατφόρμα online κρατήσεων, αλλά υπάρχει μια τεράστια υποδομή υλικού και έμψυχου δυναμικού που δουλεύει για το όφελος του επισκέπτη. Αυτό είναι το Αύριο του τουρισμού».
Προς την κατεύθυνση αυτή η κα. Barbara Kirchner (Head North – East ΤUI Destination Experiences) παρουσίασε στοιχεία που δείχνουν την όλο και αυξανόμενη ζήτηση εκδρομών και δράσεων εμπειρίας από τους επισκέπτες. Οι κρατήσεις των εκδρομών ζητούνται είτε στη διάρκεια των διακοπών, είτε online τη στιγμή που γίνεται η κράτηση του πακέτου.

Το κενό της Thomas Cook
φτάνει στο 25% της γερμανικής αγοράς
Η πολύφερνη νύφη για τους μεγάλους παίκτες της τουριστικής βιομηχανίας είναι η απόκτηση του μεριδίου αγοράς που είχε η Thomas Cook. Ο κ. Baumert εξήγησε ότι «στη Γερμανία η Thomas Cook κατείχε περίπου το 20% έως 25% της αγοράς. Εμείς ως TUI διεκδικούμε να κερδίσουμε ένα σοβαρό κομμάτι αυτού του ποσοστού».
Υπό το πρίσμα αυτής της διεκδίκησης, ο διευθυντής Τουρισμού της TUI Γερμανίας εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «στην επόμενη τουριστική περίοδο θα φέρουμε ακόμα περισσότερους επισκέπτες στην Ελλάδα. Φέτος φέραμε συνολικά 3 εκ. τουρίστες, του χρόνου θα φέρουμε ακόμα περισσότερους»
Για το καλοκαίρι του 2020, η TUI έχει αυξήσει τις χωρητικότητες των ξενοδοχείων της κατά περίπου 10%. «Έχουμε μακροπρόθεσμα σχέδια στην Ελλάδα και θέλουμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε στα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο πρόεδρος της TUI Γερμανίας κ. Andryszak.

Γενικό rebranding για τα ξενοδοχεία της TUI
Η TUI Hotels, με το στρατηγικό της εταίρο Atlantica Hotels & Resorts διαθέτουν σήμερα στην Ελλάδα 49 ξενοδοχεία. Το κάθε ένα από αυτά ανήκουν σε συγκεκριμένες αλυσίδες π.χ. Sensimar, Robinson κλπ. Από του χρόνου ο όμιλος θα προχωρήσει σε τροποποίηση του ονόματος με το οποίο βγαίνει στην αγορά, με στόχο να διευκολυνθεί το marketing.
Ετσι, από το 2020 τα ξενοδοχεία θα μετονομαστούν σε TUI Blue και θα κατηγοριοποιηθούν ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνονται, Πχ. TUI Blue for two για τα ξενοδοχεία που απευθύνονται μόνο σε ζευγάρια, TUI Blue for families για εκείνα που απευθύνονται σε οικογένειες κλπ.

H δημοτική αρχή Ρόδου
Ο κ. Ταρασλιάς καλωσορίζοντας στη Ρόδο, τον πρόεδρο της TUI Γερμανίας κ. Marek Andryszak, τα υψηλόβαθμα στελέχη της που τον συνόδευαν, καθώς και 60 δημοσιογράφους και bloggers από τη Γερμανία, που βρέθηκαν στο νησί μας για να καλύψουν το γεγονός, τους διαβεβαίωσε, πως η νέα δημοτική αρχή, θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε η Ρόδος να είναι πανέτοιμη σε όλους τους τομείς για να υποδεχτεί τους πρώτους τουρίστες που θα αφιχθούν με την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου του 2020, και ότι, θα συνδέσει τον πολιτισμό με τον τουρισμό.
Ταυτόχρονα μετέφερε τον ακόλουθο χαιρετισμό του δημάρχου κ. Αντώνη Καμπουράκη:

Κυρίες και Κύριοι,
Πρώτα απ’ όλα να ευχαριστήσω για την ευγενική πρόσκληση και την ευκαιρία αυτής της συνάντησης. Μας γεμίζει χαρά και αισιοδοξία κάθε πρωτοβουλία που αποδεικνύει στην πράξη πως έχουμε τις δυνατότητες να πετύχουμε πολλά περισσότερα για τη Ρόδο, τους Ροδίτες και το μέλλον τους.
Η σημερινή παγκόσμια συγκυρία για την οικονομία και τον τουρισμό είναι γεμάτη προκλήσεις και αβεβαιότητες. Χρειάζεται δημιουργικότητα, συνεργασία, αμεσότητα και πάνω απ’ όλα εμπιστοσύνη ώστε να καταφέρουμε να ανοίξουμε καινούργιους δρόμους και να εγγυηθούμε στις γενιές που έρχονται μετά από εμάς πως θα μπορέσουν να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα στον τόπο μας.
Ο Όμιλος TUI, με ηγετική θέση στην παγκόσμια τουριστική αγορά και με δυναμική παρουσία για περισσότερο από 50 χρόνια στην Ελλάδα, είναι θα έλεγα στρατηγικός εταίρος σε αυτή την προσπάθεια να αναδείξουμε τη μοναδικότητα της Ρόδου ως παγκόσμιου, φιλόξενου, πολυθεματικού προορισμού, με ιστορία, με πολιτισμό και κυρίως με πολιτισμό στην καθημερινότητα όλων, κατοίκων και επισκεπτών.
Έχει λοιπόν τεράστια αξία η προτίμηση και η εμπιστοσύνη του Ομίλου TUI στη Ρόδο. Όπως και η επιτυχημένη συνεργασία με την οικογένεια Νικολαΐδη, όπως και το λανσάρισμα νέων προϊόντων όπως το Sensatori. Δείχνουν πως μπορούμε να κινηθούμε με αυτοπεποίθηση μπροστά και να πετύχουμε κρίσιμους στόχους όπως η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η καταπολέμηση της εποχικότητας, η προβολή της Ρόδου, η προσέλκυση επισκεπτών από παραδοσιακές και νέες αγορές.
Πρέπει να αποδεχθούμε όλοι πως δεν ζούμε μόνοι μας στο νησί μας. Ζούμε στην πλανητική οικονομία των παγκόσμιων δικτύων. Η λύση στο αίνιγμα της ανάπτυξης είναι το άνοιγμα στον κόσμο, το άνοιγμα στις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η παγκόσμια αγορά. Όμως για να υπάρχει μια ρεαλιστική βάση στην επιδίωξη αυτή πρέπει να έχουμε ένα πράγμα κατά νου. Τίποτα δεν χαρίζεται. Η επιτυχία μας θα κριθεί από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που αναδεικνύουμε. Περισσότερη εξωστρέφεια σημαίνει περισσότερη ανταγωνιστικότητα και περισσότερη ανταγωνιστικότητα σημαίνει καλύτερη ζωή στη Ρόδο. Δεν επιλύεται διαφορετικά αυτή η εξίσωση.
Εκεί ακριβώς στοχεύουμε ως νέα Δημοτική Αρχή προκειμένου να δώσουμε ποιότητα στη ζωή πρώτα απ’ όλα των ίδιων των Ροδιτών και βεβαίως στους επισκέπτες που μας τιμούν με την προτίμησή τους. Αυτό δεν είναι ούτε κάτι απλό, ούτε κάτι εύκολο, όταν μάλιστα υπάρχουν συσσωρευμένα προβλήματα χρόνων κι όταν κάθε μέρα ανακαλύπτουμε “σκελετούς κρυμμένους στην ντουλάπα”.
Όμως πιστεύουμε πως μπορούμε να πετύχουμε. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας, δίνοντας ο καθένας από το δικό του πόστο ευθύνης τον καλύτερο εαυτό του, μπορούμε να υπηρετήσουμε το κοινό καλό. Τη Ρόδο που λάμπει, τη Ρόδο του κοσμοπολιτισμού, τη Ρόδο που διακρίνεται και επιβραβεύεται.
Σας ευχαριστώ

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Αθηνά    25.10.2019 16:43

    Κάμετε τουρισμό ούλο τον χρόνο ειδαλλιώς προκοπή σα νησί δεν βλέπουμε κύριοι και κυρίεσ,,,,,,,,,,,

Σχολιασμός άρθρου