Ειδήσεις

ΑΑΔΕ: Νέα ψηφιακή εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με επικοινωνιακές δυσκολίες

Η ΑΑΔΕ προχωρά στην πιλοτική εφαρμογή μιας νέας καινοτόμου υπηρεσίας που απευθύνεται σε άτομα με δυσκολίες στην επικοινωνία. Στόχος της νέας πλατφόρμας είναι η ενίσχυση της προσβασιμότητας και η παροχή ισότιμων υπηρεσιών σε όλους τους πολίτες, διευκολύνοντας τη διαδικασία εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης.

Η εφαρμογή αυτή προσφέρει τη δυνατότητα να πραγματοποιούνται υπηρεσίες μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) και της πλατφόρμας myAADElive, καλύπτοντας θέματα που αφορούν το Εισόδημα, το Μητρώο, καθώς και τη χορήγηση «ΑΦΜ και Κλειδάριθμου» ή μόνο «Κλειδάριθμου». Η εξυπηρέτηση αυτή παρέχεται με την υποστήριξη της τεχνολογίας αιχμής και την υποστήριξη AI για τη μετάφραση και την υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο.

Υπηρεσίες για άτομα με αναπηρία

Η νέα πλατφόρμα παρέχει καινοτόμα χαρακτηριστικά για άτομα με δυσκολία στην ακοή, όπως αυτόματους υποτίτλους στα Ελληνικά σε πραγματικό χρόνο, καθώς και διαδικτυακή διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, με τη βοήθεια διερμηνέα. Για τους ξενόγλωσσους χρήστες, η εφαρμογή παρέχει επίσης αυτόματη μετάφραση σε πραγματικό χρόνο σε γλώσσες όπως τα Αγγλικά, Γαλλικά, Ουρντού, Ρωσικά, Αραβικά, Τουρκικά και Φιλιππινέζικα.

Η υπηρεσία αυτή διατίθεται κατόπιν ραντεβού, και λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 έως τις 14:30, μέσω της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ στην ενότητα «Ψηφιακές Υπηρεσίες» και «Προσβασιμότητα στην εξυπηρέτηση – υπότιτλοι, live μετάφραση, νοηματική».

Η συμβολή της τεχνολογίας και της καινοτομίας

Η εφαρμογή αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Κόμβου Καινοτομίας για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση GR digiGOV-innoHUB, υπό την καθοδήγηση του Εθνικού Δικτύου Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), και η τεχνολογική λύση παρέχεται από την Evenly, μια ελληνική πλατφόρμα που υποστηρίζει την συμπεριληπτική επικοινωνία για άτομα με διαφορετικές ανάγκες προσβασιμότητας. Στόχος είναι να διασφαλιστεί η ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης.

Η πιλοτική λειτουργία αυτής της υπηρεσίας θα διαρκέσει έως τις 15 Ιουλίου, και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν για πληροφορίες μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω ηλεκτρονικού ερωτήματος στην ψηφιακή πύλη myAADE ή στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ.

 

Πηγή: newmoney.gr

 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου