Σκληρή κριτική στην κυβέρνηση με αφορμή τα τέσσερα χρόνια διακυβέρνησης της χώρας από τον ΣΥΡΙΖΑ άσκησε ο Λευτέρης Αυγενάκης.
Όπως είπε οι πρωταγωνιστές αυτών των 4 χρόνων θα γραφτούν με μαύρα γράμματα στην Ιστορία καθώς «σύντομα η ΝΔ θα κληθεί να αναλάβει την διακυβέρνηση του τόπου, μία κυβέρνηση, όπως είπε χαρακτηριστικά, «από το λαό, με το λαό για την υπερηφάνεια, την πρόοδο και την ελπίδα».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















