Ειδήσεις

Πέθανε ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος

Εφυγε από τη ζωή ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος, επιχειρηματίας που έγινε γνωστός από επενδύσεις όπως αυτή στη Χαλυβουργική.

Η οικογένεια Αγγελόπουλου είναι μια από τις μεγαλύτερες επιχειρηματικές οικογένειες της Ελλάδας, με σημαντικά συμφέροντα στη ναυτιλία. Η καταγωγή της είναι από τον Βλαχορράπτη Αρκαδίας.

Τα τελευταία χρόνια, ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας, ενώ είχε εμπλακεί σε μια δικαστική διαμάχη με τους δυο γιους του, Γιώργο και Παναγιώτη.

Στην εποχή του Μεσοπολέμου ιδρύθηκε από τον παππού του Θεόδωρο η εμπορική εταιρεία που μετεξελίχθηκε στη Χαλυβουργική. Ο ίδιος ο Κ. Αγγελόπουλος, σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή», πριν από χρόνια σημείωνε ότι «η ιστορία της Χαλυβουργικής είναι αλληλένδετη με την ιστορία της χώρας. Από το πρώτο εργοστάσιο στην οδό Πειραιώς, όπου φτιάχνονταν σύρματα για καρφιά και πέταλα, μέχρι την ίδρυση του εργοστασίου στην Ελευσίνα και την τοποθέτηση των πρώτων ηλεκτρικών κλιβάνων, η συνδρομή της Χαλυβουργικής στην εθνική προσπάθεια ανασυγκρότησης της χώρας ιδίως μετά το 1950 είναι καθοριστική, αφού η Ελλάδα είχε δική της παραγωγή σε χάλυβα για όλα τα μικρά και μεγάλα έργα που ξεκίνησαν τη δεκαετία του ’50 και άλλαξαν το πρόσωπο της πατρίδας.

»Από τη δεκαετία του 1960, που ξεκίνησε τη λειτουργία της πρώτης υψικαμίνου μέχρι τη δεκαετία του 1980, η Χαλυβουργική διέθετε τη μοναδική υψικάμινο στη χώρα και αποτελούσε έναν από τους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα. Τα χρόνια αυτά της ακμής, η Χαλυβουργική είχε τεράστιες εξαγωγές και αποτελούσε το κόσμημα της βιομηχανίας στην Ελλάδα, διότι όχι μόνο απασχολούσε πάρα πολλούς υπαλλήλους, αλλά όλοι οι εργαζόμενοι στην εταιρεία εθεωρούντο από τους ιδιοκτήτες συγγενείς και όχι υπάλληλοι. Ημασταν όλοι μια μεγάλη οικογένεια», έλεγε.

Ο Κ. Αγγελόπουλος τελείωσε το Κολλέγιο και σπούδασε στην ΑΣΟΕΕ. Μετά συνέχισε σπουδές στην Ελβετία, αλλά γύρισε πίσω για να δουλέψει στις οικογενειακές επιχειρήσεις.

Η οικογένεια έχει επενδύσει στη ναυτιλία. Ο ίδιος ίδρυσε την Arcadia με πέντε πλοία το 1998, που έφτασε να διαχειρίζεται πάνω από τριάντα πλοία.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου