Σχεδόν 300 άστεγοι εμβολιάστηκαν κατά της Covid-19 στη Ρουμανία, μία από τις πρώτες χώρες της Ευρώπης που προχωρά στον εμβολιασμό της ευάλωτης αυτής κατηγορίας όπως μετέδωσε το Γαλλικό Πρακτορείο, επικαλούμενο υπευθύνους της εκστρατείας εμβολιασμού .«Οι άνθρωποι αυτοί είναι μεταξύ των πιο εκτεθειμένων στον κίνδυνο της μόλυνσης. Για τους περισσότερους, το να τηρούν τους κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης είναι δύσκολο», ανέφερε στο AFP, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Αντρέι Μπάτσιου. Η επιχείρηση θα συνεχιστεί τις επόμενες ημέρες, με την κυβέρνηση να θέλει να φθάσει σε όλους τους άστεγους που επιθυμούν να εμβολιαστούν, ενημερώνοντάς τους ταυτόχρονα αφού μένοντας στο δρόμο στερούνται πληροφόρησης και είναι καχύποπτοι.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














