Ειδήσεις

Νοτοπούλου: Πώς θα ζήσουν οι εργαζόμενοι στον Τουρισμό-Επισιτισμό κ. Χατζηδάκη;

Νοτοπούλου

Στην αναμονή οι εργαζόμενοι να εμφανιστούν στο σύστημα του ΕΦΚΑ τα ένσημα από το κράτος με αποτέλεσμα όσοι είναι δικαιούχοι επιδομάτων από τον ΕΦΚΑ να μην μπορούν να τα λάβουν, αναφέρει η Τομεάρχη Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ.

«Μέχρι να ενημερωθεί ο κ. Χατζηδάκης οι εργαζόμενοι εργαζόμενες στον Τουρισμό-Επισιτισμό αναρωτιούνται πώς θα ζήσουν. Η κραυγή αγωνίας τους δεν αγγίζει όμως τον κ. Μητσοτάκη και την κυβέρνησή του.
Λένε «πεινάμε» εδώ και δυο μήνες μα κυβέρνηση της ΝΔ σφυρίζει αδιάφορα!», αναφέρει δήλωση της Τομεάρχη Τουρισμού της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και Βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης, Κατερίνας Νοτοπούλου.

«Διότι εδώ και μήνες τους έχει εγκαταλείψει χωρίς εισόδημα από επιλογή. ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑ οι εργαζόμενοι στην εστίαση από τον Μάρτιο του 2020. Στην αναμονή οι εποχικά εργαζόμενοι στον Τουρισμό των οποίων έληξε το επίδομα ανεργίας τον Γενάρη, για το αν τελικά θα επιδοτηθούν Απρίλιο-Μάιο που θα ξαναμπούν για δουλειά», σημειώνει.

«Στην αναμονή οι εργαζόμενοι να εμφανιστούν στο σύστημα του ΕΦΚΑ τα ένσημα από το κράτος με αποτέλεσμα όσοι είναι δικαιούχοι επιδομάτων από τον ΕΦΚΑ να μην μπορούν να τα λάβουν. Στην αναμονή η επίλυση ζητημάτων ασφαλιστικών εισφορών που θα έπρεπε να ήταν στο ύψος του ονομαστικού μισθού και όχι στα 534€ σύμφωνα με την σχετική ΚΥΑ. Διότι για την κυβέρνηση της ΝΔ ο Τουρισμός δεν είναι οι άνθρωποί «ΤΟΥ» αλλά οι άνθρωποί «ΤΟΥΣ».

Πηγή: euro2day.gr

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.