Ανακοίνωση με την οποία ευχαριστεί τον Εθνικό Αρχίπολης για την φιλοξενία του στο μεταξύ τους παιχνίδι για το πρωτάθλημα της Γ’ Κατηγορίας και ταυτόχρονα συγχαίρει την διαιτησία της αναμέτρησης, εξέδωσε ο Ατρόμητος Διμυλιάς.
Αναλυτικά
«Το Δ.Σ του Ατρόμητου Διμυλιάς ευχαριστεί την διοίκηση του Εθνικού Αρχίπολης και τον πρόεδρο Τάσο Τσακίρη για την άψογη φιλοξενία στην μεταξύ μας αναμέτρηση. Θα ανταποδώσουμε στον δεύτερο γύρο όπως αρμόζει στην ιστορία των δύο σωματείων. Τέλος, θερμά συγχαρητήρια στην διαιτησία που στάθηκε αντάξια των περιστάσεων»
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














