Μεγάλη απήχηση έχει στο διεθνές κοινό η νέα ψηφιακή καμπάνια προβολής της Ρόδου, η οποία προτρέπει τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να μεταφέρουν τα συναισθήματά τους για τη Ρόδο, και όλους εκείνους τους λόγους για τους οποίους αγαπούν το νησί.
Η πρωτότυπη “Hashtag Campaign” Δήμου Ρόδου και της Διεύθυνσης Τουρισμού η οποία σχεδιάστηκε από την Dingo Marketing Team, περιλαμβάνει διαφημιστικά βίντεο από εμπειρίες επισκεπτών τα οποία προβάλλονται στο website whatiloveaboutrhodes.gr και στα κοινωνικά δίκτυα (Youtube, Instagram, Facebook κ.λπ). Οι χρήστες καλούνται να ανεβάσουν το δικό τους βίντεο ή φωτογραφία στα κοινωνικά του δίκτυα κάνοντας χρήση των hashtag #WhatILoveAboutRhodes και #Rhodes, αναφέροντας τι τους αρέσει στη Ρόδο (what I love about Rhodes).
Μέσα σε μία μόλις εβδομάδα η απήχηση των βίντεο και του υλικού της καμπάνιας ξεπέρασε τις 250.000!
Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε χθες ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων, Κώστας Ταρασλιάς με τον συνιδρυτή και CEO της Dingo Marketing Team, Ραφαήλ Κουδούνη αναφέρθηκε στα πρώτα συμπεράσματα από την ανταπόκριση του κοινού. Τόνισε ότι η συγκεκριμένη διαφημιστική εκστρατεία, στοχεύει στο συναίσθημα, στην αυθεντικότητα του προορισμού, που αποτελούν τη βάση του τουριστικού θαύματος της Ρόδου!


Σημειώνεται ότι το κόστος της καμπάνιας ανέρχεται μόλις στα 13.000 ευρώ και ο ανάδοχος προέκυψε έπειτα από σχετικό διαγωνισμό! Η εκστρατεία θα διαρκέσει συνολικά πέντε μήνες με την προοπτική να συνεχισθεί.
«Η διαδικτυακή καμπάνια #WhatILoveAboutRhodes ξεκίνησε επίσημα πριν από μία εβδομάδα. Πραγματοποιείται από το Δήμο Ρόδου για το νησί της Ρόδου και στοχεύει κατά κύριο λόγο στο συναίσθημα. Θέλοντας να ξεφύγουμε από τον παραδοσιακό τρόπο διαφήμισης και παρουσίασης εξιδανικευμένων τοπίων, επιλέξαμε μία καθ’ όλα πρωτότυπη καμπάνια η οποία εστιάζει στην αυθεντικότητα. Επιλέξαμε να μιλήσουν για τη Ρόδο οι αφοσιωμένοι επισκέπτες του νησιού και να πουν τι σημαίνει γι’ αυτούς ο προορισμός. Από την πρώτη στιγμή δεχθήκαμε μεγάλη αγάπη και ανταπόκριση. Κάπως έτσι, δημιουργήθηκε μία καμπάνια με πραγματικές ιστορίες ανθρώπων. Στηρίζεται εν ολίγοις στο storytelling, καθώς αφήνουμε τους ίδιους του επισκέπτες της Ρόδου να μιλήσουν για το νησί. Πρόκειται για μία καμπάνια με ψυχή, που δεν είναι στημένη, που μιλάει απευθείας στην καρδιά των επαναλαμβανόμενων και των εν δυνάμει επισκεπτών», δήλωσε ο κ. Ταρασλιάς.
Όπως εξήγησε ο αντιδήμαρχος, έπειτα από τις έρευνες και τις μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν από την Dingo, επιλέχθηκαν οι αγορές της Μ. Βρετανίας, της Γερμανίας, της Σουηδίας και του Ισραήλ στις οποίες στοχεύει η καμπάνια. Επίσης θα υπάρξει στόχευση στην εσωτερική αγορά με βίντεο Ελλήνων χρηστών. Παράλληλα, κάλεσε όλους τους Ροδίτες να χρησιμοποιούν το #WhatILoveAboutRhodes και το #Rhodes στις αναρτήσεις τους στα κοινωνικά δίκτυα, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της απήχησης της καμπάνιας.
Συγκεκριμένα δήλωσε τα εξής: «Προσπαθούμε με ένα πρωτότυπο τρόπο, που βασίζεται σε αυτό που αποκαλούμε καλή μαρτυρία, να δώσουμε τη δυνατότητα σε καθένα να μεταφέρει τη δική του εμπειρία από τον προορισμό. Η αποδοχή ήταν ανέλπιστα θετική. Και αυτό που θέλω να ζητήσω από όλους τους Ροδίτες, είναι να γίνουν κοινωνοί αυτής της προσπάθειας. Όλοι θα πρέπει να ευαισθητοποιηθούν, να κάνουν χρήση του #whatiloveaboutrhodes και #Rhodes και να μεταφέρουν τις δικές τους αυθεντικές εμπειρίες».
Ο κ. Ραφαήλ Κουδούνης δήλωσε τα εξής: «Πυρήνας είναι το website whatiloveaboutrhodes.gr, όπου εμφανίζεται απευθείας το feed από social media και το #WhatILoveAboutRhodes. Βλέπουμε με μεγάλη χαρά να συμμετέχουν οι τοπικές επιχειρήσεις σε αυτή την καμπάνια και αυτό είναι το ζητούμενο. Να βάλει καθένας ένα λιθαράκι ώστε να πολλαπλασιαστεί το impact της. Σε μία εβδομάδα έγιναν 400 αναρτήσεις από το κοινό, ενώ η εθνική καμπάνια συγκέντρωσε συνολικά 1000 αναρτήσεις από τη στιγμή που ξεκίνησε.
Τα βίντεο τα αρχικά μας έστειλαν οι repeaters του νησιού. Είναι δυνατά, συναισθηματικά και αυθεντικά, τραβηγμένα με τα κινητά τους τηλέφωνα. Συνδυάζοντας τα δύο αυτά εργαλεία, το website και το hashtag, καλούμε όσους βρίσκονται στο νησί, όσους το επισκέφθηκαν φέτος ή παλαιότερα και έχουν υλικό να το αναρτούν και να πολλαπλασιάσουν το μήνυμα.

Προσπαθούμε να κάνουμε κοινωνούς της καμπάνιας αυτούς στους οποίους στοχεύουμε. Θέλουμε να αυξήσουμε το engagement rate για να πετύχουμε μεγαλύτερη διασπορά του μηνύματος. Σε δεύτερη φάση στοχεύουμε σε αυτούς που δείχνουν ενδιαφέρον για τη Ρόδο αλλά και για ανταγωνιστικούς προορισμούς, όπως έχουν προκύψει από μελέτη που διενεργήσαμε. Θα προβάλλονται σε αυτό το στοχευμένο κοινό τα βίντεο της καμπάνιας και ευελπιστούμε ότι θα έχουμε μία καλή απόδοση.
Στο διάστημα αυτών των επτά ημερών που τρέχει η καμπάνια, το reach των αναρτηθέντων βίντεο/φωτογραφιών ανέρχεται σε 250.000! Να σημειώσουμε επίσης ότι η όλη καμπάνια στήθηκε γρήγορα λόγω των έκτακτων συνθηκών, στηρίζεται όμως σε γερές βάσεις καθώς ήρθε για να μείνει. Θα αξιολογούμε ανά τακτά διαστήματα τα αποτελέσματα και στο τέλος θα δούμε πώς μπορεί να συνεχίσει ώστε πάνω σε αυτή να χτιστεί το οικοδόμημα της προβολής της Ρόδου».
«Μπορούμε να λειτουργούμε συντονισμένα»
Τέλος, ο κ. Ταρασλιάς τόνισε ότι ο δήμος Ρόδου συντονισμένα και σε συνεννόηση με τους ανθρώπους του τουρισμού χαράσσει μία συγκεκριμένη πορεία όσον αφορά την προβολή του προορισμού!
«Ευχαριστώ την Dingo Marketing Team την οποία στελεχώνουν νέοι Ροδίτες που στηρίζουν με τη δουλειά τους το έργο μας στο τουρισμό. Πιστεύω στους ανθρώπους του τόπου μας. Πιστεύω στους νέους ανθρώπους που με την ψυχή τους θα φέρουν μπροστά το νησί μας. Η καμπάνια στοχεύει στο συναίσθημα των επισκεπτών. Εγώ στοχεύω και στο συναίσθημα των Ροδιτών για να σηκώσουμε ψηλά τον τουρισμό μας!
Εκείνο που προσπαθούμε να πετύχουμε στο δήμο μαζί με το δήμαρχό μας, είναι να υπάρχει καθοδήγηση, να υπάρχει μία συγκεκριμένη κατεύθυνση όσον αφορά στην τουριστική προβολή. Ο καθένας δίνει το δικό του αγώνα. Κανείς όμως δεν είναι μόνος του. Όλοι συμμετέχουμε ισάξια σε μία κοινή προσπάθεια. Συντονισμένα διαχειριζόμαστε όλη την επικοινωνία του νησιού σε συνεργασία και με την Περιφέρεια. Στο δήμο Ρόδου εργαζόμαστε με ευθύνη για την εξειδικευμένη προβολή του νησιού μας.
Η Ρόδος απέδειξε ότι μπορεί να συζητήσει ό,τι μπορεί να λειτουργήσει συντονισμένα. Αποδείξαμε ότι μπορούμε να κάνουμε πράγματα μαζί. Έχω καθημερινή επαφή με τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό. Άρα η «καθοδήγηση» προκύπτει μετά από μεγάλη συζήτηση. Ανταλλάσουμε τις εμπειρίες μας, διότι εάν η μεγάλη συμμαχία δυνάμενων του τόπου μαζί με ένα πολιτικό φορέα συντονιστούν θα προκύψουν τα καλύτερα αποτελέσματα».

 

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ