150 μετανάστες οι οποίοι βρισκόντουσαν χθες στο λιμάνι της Κω προχώρησαν σε απεργία πείνας θέλοντας να διαμαρτυρηθούν για την καθυστέρηση των διαδικασιών. Τελικά όπως πληροφορηθήκαμε από ανθρώπους του λιμενικού σώματος Κω οι περισσότεροι από τους 150 μετανάστες μεταφέρθηκαν στο ΚΑΠΤΕΝ ΗΛΙΑΣ σήμερα το πρωί,με αποτέλεσμα να σταματήσουν την απεργία πείνας.
kosnews24.gr
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















