Απάντηση του Δημάρχου Κω στις δηλώσεις του Γερμανού Υπ. Εσωτερικών κ. Τόμας ντε Μεζιέρ
Ο Δήμαρχος Κω, με αφορμή τις δηλώσεις του Γερμανού Υπουργού Εσωτερικών κ.Ντε Μεζιέρ με τις οποίες επέρριψε ευθύνες στους Δημάρχους των νησιών για την κατάσταση στα hotspot, έκανε την ακόλουθη ...
.gif)















