Σε εφ’ όλης της ύλης ενημέρωση προέβη χτες με δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, ο αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Επιχειρησιακής Ετοιμότητας, Αταβύρου & Καμείρου κ. Νεκτάριος Φλοσκάκης.

«Όπως είναι γνωστό, η περίοδος της καραντίνας ήταν δύσκολη και για τις υπηρεσίες μας καθώς λειτουργούσαμε με προσωπικό ασφαλείας, λόγω της κρίσης του κορωνοϊού και των αδειών που έπρεπε να λάβουν κάποιες ομάδες υπαλλήλων. Αυτή την στιγμή, μπορούμε να πούμε ότι κινούμεθα με διαφορετικούς ρυθμούς ενώ στις ενότητες για τις οποίες είμαι αρμόδιος έχουμε ξεκινήσει καθαρισμούς, κλαδέματα και παρεμβάσεις όπου χρειάζεται όπως στην αγροτική οδοποιία. Σε συνεργασία με την ΔΕΥΑΡ αντικαταστήσαμε τις αντλίες που είχαν ζημιές (σε γεωτρήσεις άρδευσης) ενώ προετοιμαζόμαστε ενόψει της έναρξης της τουριστικής περιόδου –που φέτος καθυστερεί…», όπως είπε.
Ο αντιδήμαρχος αναφέρθηκε σε παρεμβάσεις σε περιοχές όπως το Άλσος του Αγίου Σουλά ενώ απαντώντας σε σχετική ερώτηση για την ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ, τόνισε τα εξής:
«Προχωράμε τις απαραίτητες διαδικασίες μέσω της ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου γιατί απαιτούνται μια σειρά από νομικές ρυθμίσεις. Εμείς θα ζητήσουμε να προσλάβουμε για δύο μήνες τους εργαζόμενους για να τους βοηθήσουμε και να μας βοηθήσουν σε κάποιες εργασίες –και αργότερα να μείνουν στην ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ εφόσον λυθούν όλα τα διαδικαστικά».
Για την Διεύθυνση Τροχαίου Υλικού (στην οποία είναι επίσης αρμόδιος), ο κ. Φλοσκάκης ανέφερε πως βρίσκεται στην διαδικασία προετοιμασίας διαγωνισμού με στόχο την ανανέωση του στόλου των οχημάτων του Δήμου Ρόδου: «Έχουμε ήδη λάβει τις απαραίτητες εγκρίσεις. Ευελπιστούμε ότι μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα μπορέσουμε να έχουμε τον ανάδοχο για να προχωρήσουμε σε αγορές μηχανημάτων και οχημάτων. Ο στόλος είναι απαρχαιωμένος και είναι αναγκαίο να ανανεωθεί» όπως είπε.
Σημείωσε επίσης ότι έχει συσταθεί και ειδική επιτροπή η οποία θα ελέγχει ποια οχήματα θα πρέπει να καταστραφούν εφόσον δεν μπορούν να λειτουργήσουν. Ήδη απεστάλησαν 95 πινακίδες για διαγραφή ενώ αρκετά οχήματα θα προχωρήσουν για απόσυρση.
«Το Τροχαίο Υλικό, είχε τεράστια προβλήματα. Τα συνεργεία του Δήμου Ρόδου και το προσωπικό σε αυτή την υπηρεσία αποκατέστησαν εκατοντάδες ζημιές που υπήρχαν. Βγάλαμε μηχανήματα και οχήματα που ήταν παροπλισμένα για πολλά χρόνια και συνεχίζουμε. Δυστυχώς, έχουμε ακόμη αρκετές ελλείψεις. Μιλάμε για οχήματα που ανήκουν στις υπηρεσίες του Δήμου Ρόδου (μηχανήματα έργου, φορτηγά, αυτοκίνητα, οχήματα για την Μεσαιωνική Πόλη, ηλεκτροκίνητα, 4Χ4, κ.λπ.) που είναι απαραίτητα. Δυστυχώς, όσο μένουν παροπλισμένα, κοστίζουν πολλά χρήματα για την συντήρησή τους. Γι αυτό είναι αναγκαία η ανανέωση του στόλου».
Καταλήγοντας, ο κ. Φλοσκάκης είπε πως προχωράει κι ένας ακόμη διαγωνισμός για την προμήθεια τεσσάρων οχημάτων καθαριότητας και ο ανάδοχος θα τα παραδώσει έως το τέλος Ιουλίου.
«Δεν είναι δυνατόν τόσες υπηρεσίες να μην έχουν οχήματα, όπως οι Τεχνικές Υπηρεσίες, η Υπηρεσία Πρασίνου, η Διεύθυνση Πληροφορικής κ.λπ.
Αντιλαμβάνεστε πως πρέπει να στελεχωθούν άμεσα οι υπηρεσίες με οχήματα για να διεκπεραιώνονται οι απαραίτητες εργασίες. Δεν γνωρίζω για ποιον λόγο παρουσιάζει η Διεύθυνση Τροχαίου Υλικού, αυτή την εγκατάλειψη…» κατέληξε.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ