Ρεπορτάζ

Όμιλος ΜΕΤΡΟ: Με αξιώσεις στην αγορά ειδών σπιτιού και Ho.Re.Ca

Οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει. Ειδικότερα, όπως συμβαίνει ήδη σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ο μέσος καταναλωτής αποζητά μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία όπου, στην αλυσίδα της επιλογής του, μπορεί να βρίσκει ό,τι χρειάζεται πάντα στις καλύτερες τιμές και την καλύτερη ποιότητα.

Συγχρόνως, η συνεχώς αυξανόμενη τάση της τουριστικής αγοράς δίνει ευκαιρία στην αγορά ειδών μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca να αναπτυχθεί. Με αυτά τα δεδομένα, η METRO ΑΕΒΕ, παρουσίασε ένα νέο πρωτότυπο χώρο μέσα στο METRO Cash & Carry στην Πέτρου Ράλλη. Η MILESTONE,  εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο της METRO, δημιούργησε έναν χώρο μοναδικής εξειδίκευσης που οποίος αποτελεί τον πρώτο ειδικά διαμορφωμένο χώρο για είδη μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca.

Σε ένα μοντέρνο, custom made χώρο πώλησης 1.000 τ.μ., το κατάστημα φιλοξενεί προϊόντα από πολλές  κατηγορίες, όπως  είδη τραπεζαρίας, μπαρ, κουζίνας, κρεβατοκάμαρας, μπάνιου, μιας χρήσης/αναλώσιμα και γενικής χρήσης. Το νέο concept της MILESTONE, αποτελεί την ιδανική λύση για τους επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να επωφεληθούν από τη μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένων για επαγγελματική χρήση, τις ανταγωνιστικές τιμές, τις τακτικές προσφορές, τη δυνατότητα να προμηθευτούν άμεσα με τις επιθυμητές ποσότητες, καθώς και από τη σταθερότητα διάθεσής των ειδών. Για πρώτη φορά, μάλιστα, παρέχονται πρωτοποριακές υπηρεσίες εξατομίκευσης αρκετών ειδών με το λογότυπο της εκάστοτε επιχείρησης σε πορσελάνη, λευκά είδη αλλά και είδη μιας χρήσης.

Ήδη, μόνο για τις ανάγκες του νέου χώρου, θα δημιουργηθούν δεκάδες άμεσες νέες θέσεις εργασίας και αρκετές έμμεσες σε αποκλειστικούς συνεργάτες. Ο στόχος της METRO ΑΕΒΕ για το 2018 είναι να λειτουργήσουν  αφιερωμένοι διάδρομοι με τα είδη της MILESTONEσε καταστήματα όχι μόνο χονδρικής αλλά και λιανικής πώλησης. Ο αρχικός προγραμματισμός περιλαμβάνει τη δημιουργία διαδρόμων σε τρία επιπλέον καταστήματα METRO Cash & Carry (στον Άλιμο, στην Ελευσίνα και στα Γλυκά Νερά) και σε τέσσερα My market (στο Ολυμπιακό Χωριό, στην Κηφισιά, στο Χαλάνδρι και στη Βάρη). Στόχος της εταιρείας είναι οι διάδρομοι με τα είδη σπιτιού και Ho.Re.Ca. να επεκταθούν σε όλο το δίκτυο των 223 My market και 49 METRO Cash & Carry μέσα στο 2018.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου