Ειδήσεις

Ξενοδοχεία: Ψηφιακή η διέξοδος στο στοίχημα των εσόδων

Στις δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο παραπέμπουν τα στελέχη των εταιριών Axia Hospitality και Nelios για απάντηση στο στοίχημα αύξησης των εσόδων και των κερδών για τον τουρισμό.

Οι Δημήτρης Σερίφης CEO της Nelios και Γιάννης Κυρίτσης CEO της Axia, που παρουσίασαν την προηγούμενη εβδομάδα από κοινού το πρόγραμμα «Hands Free Hotelier», το οποίο αξιοποιούν ήδη 25 ξενοδοχεία, τόνισαν ότι η μόνο η σωστή αξιοποίηση των εργαλείων του ψηφιακού marketing  μπορεί να διασφαλίσει καλύτερο οικονομικό μέλλον για τις τουριστικές επιχειρήσεις. Οι ίδιοι, όπως ανέφεραν, στη συμβουλευτική που παρέχουν στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, αξιοποιούν συμπεράσματα από μελέτη δεδομένων από πολλά κανάλια ψηφιακών πωλήσεων ώστε να καταγράψουν συμπεριφορές πελατών και να διαμορφώσουν βέλτιστες εμπορικές στρατηγικές.

Όπως σημείωσαν για τα 260 ξενοδοχεία που συνεργάζονται στο 8μηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2017, οι απευθείας κρατήσεις αυξήθηκαν, έναντι του αντίστοιχου 8μήνου του 2016 κατά 107,45%, τα έσοδα από τις απευθείας κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 75,28% και η αύξηση της επισκεψιμότητας των websites των ξενοδοχείων κατά 25,74%.

Η ψηφιακή διάσταση στην τουριστική οικονομία πάντως είναι μια πραγματικότητα που έχει φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά. Είναι ενδεικτικό ότι σύμφωνα με τα στοιχεία από Google Αnalytics, WebHotelier, OTA’s Εxtranets, PMS  των 260 συνεργαζόμενων ξενοδοχείων, που έδωσαν οι δύο εταιρίες, καταγράφεται αύξηση κατά 165,52% των κρατήσεων από τα κινητά τηλέφωνα. Από μονάδες υπολογιστών η αύξηση είναι στο 105,10% και από τα tablets στο  76,69%.

Η ψηφιακή αυτή δίοδος για τις πωλήσεις καθώς παρακάμπτει τους tour operator φέρνει τη μέση τιμή ενοικίασης του δωματίου σε υψηλότερα επίπεδα. Έτσι, όπως ανέφεραν, στις Κυκλάδες το δωμάτιο πουλήθηκε ακριβότερα κατά 14,59% στα 256,88 ευρώ, ενώ στην Αθήνα η αύξηση ήταν 19,60% στα 128,62 ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η  Axia Hospitality δραστηριοποιείται στις υπηρεσίες διαχείρισης πωλήσεων (online και offline) και κρατήσεων στα ξενοδοχεία και συνεργάζεται με 56 ξενοδοχεία που αντιπροσωπεύουν ετήσιο τζίρο ύψους 40 εκατ. ευρώ, ενώ η Nelios είναι Digital Marketing Agency, καθετοποιημένο στην παροχή υπηρεσιών δια- δικτύου για ξενοδοχεία, με περισσότερα από 200 ξενοδοχεία.

Γιώργος Αλεξάκης

Πηγή: reporter.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου