Επιστολή στην Υπουργό Εργασίας Νίκη Κεραμέως απέστειλε η ΓΣΕΕ, με την οποία ζητά να δοθεί νέα παράταση στην προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τον Κοινωνικό Τουρισμό.
Στην ίδια επιστολή η Συνομοσπονδία ζητά την τμηματική χρήση των voucher ώστε να στηριχθούν οι περιοχές που επλήγησαν από τον Daniel στη Θεσσαλία.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














