Εκθεση της Eurostat, καταγράφει θλιβερά ποσοστά για τη χώρα μας στην ανεργία των νέων για τον Νοέμβριο του 2021. Η Ελλάδα κατατάσσεται στην πρώτη θέση με ποσοστό 39,1% (περίπου δέκα μονάδες μεγαλύτερο από τη δεύτερη Ισπανία), γεγονός που σημαίνει ότι κάτι παραπάνω από ένας στους τρεις νέους δεν έχει δουλειά. ΑΝ το καλοσκεφτείς, με όρους εμπορικού ισοζυγίου, δεν έχουμε την μεγαλύτερη ανεργία νέων πανευρωπαϊκά. Την μεγαλύτερη επιστημονική εξαγωγικότητα έχουμε. Θέμα οπτικής… Αυτό το 39% ανέργων νέων στην Ελλάδα μας θα έπρεπε να αποτελεί το πρώτο θέμα συζήτησης σε μια χώρα, που υφίσταται ασταμάτητη αιμορραγία από το ξεκίνημα της κρίσης, με χιλιάδες νέους να μεταναστεύουν ή να ετοιμάζονται να μεταναστεύσουν στα ξένα ελλείψει ευκαιριών εδώ. Να γίνονται συζητήσεις πως θα μείνουν εδώ αυτοί οι άνθρωποι, ποιες συνθήκες πρέπει να δημιουργηθούν, ώστε να μη μεταναστεύσουν στο εξωτερικό! Αλλά, προς το παρόν, δεν συζητείται.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













