«Θλίψη και οργή είναι το μόνο που νιώθω» έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Τwitter ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Βαγγέλης Μεϊμαράκης για τις επιθέσεις στο Παρίσι.
«Θλίψη και οργή είναι το μόνο που νιώθω. Η επίθεση αυτή δεν είναι μόνο ενάντια στο γαλλικό λαό αλλά ενάντια στη δημοκρατία και στην ελευθερία» έγραψε ο κ.Μεϊμαράκης.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














