Κλειστές παρέμειναν σήμερα, Παρασκευή 14 Μαϊου, σχολικές μονάδες της Κω, με απόφαση του Δημάρχου Θεοδόση Νικηταρά, για την απολύμανση των χώρων τους, ως μέτρο πρόληψης από τον κορωνοϊό.
Πρόκειται για το 6ο Δημοτικό Σχολείο Κω, 1ο και 2ο Λύκεια Κω και το Γυμνάσιο Κεφάλου.
Για την απόφαση Δημάρχου ενημερώθηκε ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου κ. Χαράλαμπος Ψαράς και ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου κ. Ιωάννης Παπαδομαρκάκης.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















