Προτιμητέος προορισμός για επιχειρηματικές συνεργασίες και επενδύσεις πανίσχυρων tour operators, οι οποίοι κινούν τα νήματα στον παγκόσμιο τουρισμό, αναδεικνύεται για τη φετινή χρονιά η Ελλάδα, που αναμένει νέα αύξηση στις αφίξεις ξένων επισκεπτών.
Ειδικότερα, ο «Τhomas Cook», για το καλοκαίρι του 2014, πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό του τρία ξενοδοχεία της αλυσίδας Sentido Hotels and Resorts στη χώρα μας. Πρόκειται για το Sentido Apollo Palace στην Κέρκυρα, το Sentido Vasia Resort and Spa στην Κρήτη και το Sentido Carda Beach (μόνο για ενήλικες) στην Κω. Το 2013 ο «Thomas Cook», που έχει έδρα στη Γερμανία, διέθετε 8 ξενοδοχεία στη χώρα μας εκ των οποίων 5 στη Ρόδο και 3 στην Κρήτη. Παγκοσμίως, φέτος, ο ίδιος operator θα προσθέσει στο χαρτοφυλάκιό του συνολικά 13 νέα ξενοδοχεία και θα φθάσει τα 51 σε 13 χώρες (Ελλάδα, Αυστρία, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρος, Αίγυπτος, Γερμανία, Μαρόκο, Μαυροβούνιο, Ισπανία, Ταϊλάνδη, Τυνησία και Τουρκία). Στην Ελλάδα και στην Τουρκία θα διατηρεί την ισχυρότερη παρουσία. Τα έσοδά του μόνο στη Γερμανία, όπου έχει τη δεύτερη θέση στην αγορά, έφθασαν πέρυσι τα 3,4 δισεκατομμύρια.
Νέο προϊόν
Ο «Thomson» –του ομίλου της Tui– στην Αγγλία, ανακοίνωσε την προώθηση ενός νέου προϊόντος σε ξενοδοχεία, το οποίο απευθύνεται σε πελάτες με ηλικίες μεταξύ 25 και 35 ετών. Αφορά κυρίως όσους αναζητούν έντονη νυχτερινή ζωή και διασκέδαση σε καλές μονάδες, αλλά και άλλες παροχές, όπως δωρεάν ασύρματο internet. Μεταξύ των 12 ξενοδοχείων που συνεργάζεται, για να λανσάρει το νέο προϊόν, συμπεριλαμβάνονται και τέσσερα ελληνικά. Πρόκειται για τα Corfu Mare στην Κέρκυρα, Ηοtel B by Bellonias στη Σαντορίνη, Kypriotis Hotel στη Ρόδο και Hotel Porto Mykonos στη Μύκονο. Hδη, ο εν λόγω operator ξεκίνησε τις πωλήσεις του στην αγορά από τα μέσα του περασμένου μήνα.
Ο Thomson προβλέπει ότι η Ελλάδα το 2014 θα είναι η πρώτη επιλογή για οικογένειες που αναζητούν καθαρές θάλασσες, μεγάλες ηλιόλουστες ημέρες και ποικιλία καταλυμάτων για τη διαμονή τους. Μάλιστα, για να ανταποκριθεί στη ζήτηση, έχει αυξήσει τη μεταφορική του ικανότητα προς την Ελλάδα κατά 9%. Επίσης, ο Thomson διαπίστωσε αύξηση της ζήτησης για επιλογές διαμονής με ημιδιατροφή στη χώρα μας. Σχεδόν το ένα τέταρτο των πακέτων του το 2013 πωλήθηκε με ημιδιατροφή και εκτιμά ότι η τάση αυτή θα διατηρηθεί και για τη φετινή χρονιά.
Από την άλλη, ο όμιλος της Τui έχει δημοσιοποιήσει τα σχέδιά του για την κατασκευή νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα, εκτιμώντας παράλληλα ότι κατά τη φετινή περίοδο θα αυξηθεί κατά 10% ο αριθμός των τουριστών που θα διακινήσει στη χώρα μας, φθάνοντας περίπου στα 2 εκατ. Να σημειωθεί ότι τα έσοδα της Τui μόνο στη Γερμανία όπου διατηρεί την πρώτη θέση στην αγορά, έφθασαν σε 4,5 δισ. ευρώ. Την πρόθεση της Tui να πραγματοποιήσει νέες επενδύσεις στον ελληνικό προορισμό μετέφερε στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, τον περασμένο Οκτώβριο, ο επικεφαλής της Πίτερ Λονγκ σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα. Επίσης, την ίδια πρόθεση είχαν επιβεβαιώσει στην υπουργό Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη και υψηλόβαθμα στελέχη της Tui και του Thomas Cook τον περασμένο Νοέμβριο, στο περιθώριο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης WTM που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο.

Ο ήλιος λάμπει…
Στο μεταξύ, το θετικό κλίμα που κυριάρχησε στη γερμανική αγορά για τον ελληνικό τουριστικό προορισμό το 2013 επιβεβαίωσε σε τελευταία αναφορά του και ο κορυφαίος εκδοτικός τουριστικός οργανισμός στη Γερμανία, FVW. Mε τίτλο «Ο ήλιος λάμπει για την Ισπανία και την Ελλάδα», χαρακτηρίζει τις δύο χώρες τους δύο βασικούς νικητές το 2013 μεταξύ των μεγάλων προορισμών για τη γερμανική αγορά, επικαλούμενο τα στοιχεία επιβατών που μετέφεραν αεροπορικώς οι Γερμανοί tour operators. Ειδικότερα, για την Ελλάδα τονίζει ότι ήταν η νικήτρια, καθώς ο αριθμός των επισκεπτών αυξήθηκε κατά 8,6% φθάνοντας περίπου σε 1,67 εκατ.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ