Κάλεσμα συμμετοχής σε συμβολική – ειρηνική διαμαρτυρία, απευθύνει στον κλάδο των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης η ΟΛΜΕ.
Συγκεκριμένα η ομοσπονδία αναφέρει: «Το ΔΣ της ΟΛΜΕ στηρίζοντας την κινητοποίηση ενάντια στις λογικές και πρακτικές έμφυλης βίας, καλεί τους συναδέλφους να συμμετέχουν τη Δευτέρα 17/12/18 και ώρα 17.00 στην Πλατ. Συντάγματος σε σιωπηλή, συμβολική-ειρηνική διαμαρτυρία με κεριά προκειμένου να καταθέσουμε το σεβασμό μας στη μνήμη της δολοφονηθείσας Ελένης»
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













