Διαβάζω, πως ενώ μέχρι σήμερα, μοναδικό κριτήριο ένταξης στα σχολικά τμήματα, ήταν η αλφαβητική σειρά και απαγορευόταν η μετακίνηση μαθητή σε άλλο τμήμα, τώρα, εισάγονται ποιοτικά κριτήρια, όπως διαχωρισμός τμημάτων ανάλογα με τις μαθησιακές επιδόσεις «με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των μαθητών/τριών.», σύμφωνα με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, Σκέφτομαι το πόσο ανόητο είναι να πιστεύεις πως έτσι βοηθάς τον μαθητή , το σχολείο. Η αλληλεπίδραση, η επικοινωνία , το ταλέντο, η πολυμορφία είναι αυτά που ορίζουν το σχολείο. Δεν υπάρχει καλύτερο μάθημα ζωής για τα παιδιά, όπου στις τάξεις τους υπάρχουν μαθητές διαφορετικών επιδόσεων. Αναπτύσσεται η αλληλεγγύη μεταξύ τους, η ενσυναισθηση, ο υγιής ανταγωνισμός. Δεν σκέφτηκαν πως ένας τέτοιος διαχωρισμός θα παίξει σημαντικό ρόλο στην ψυχολογία του παιδιού που αυτομάτως θα αισθανθεί «μέτριο» «ανάξιο» «looser» ή αναλόγως θα εντάξει τον εαυτό του στην ομάδα των «αρίστων» του σχολείου;
Σοβαρά τώρα;
Σχετικά
- Οι δικαστικοί αντιπρόσωποι που θα διενεργήσουν τις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023 Με κλήρωση που διενεργήθηκε στο ακροατήριο του Πολιτικού τμήματος του Αρείου Πάγου,…
- Οι δικαστικοί αντιπρόσωποι που θα διενεργήσουν τις βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιουνίου 2023 Με κλήρωση που διενεργήθηκε χθες στο ακροατήριο του Πολιτικού τμήματος του Αρείου…
- διαΝΕΟσις: Γιατί αποτυγχάνουν οι Έλληνες μαθητές στο PISA Η διαΝΕΟσις δημοσίευσε ένα νέο άρθρο με τίτλο "Βασικά συμπεράσματα από το…
- Οι δικαστικοί αντιπρόσωποι που θα διενεργήσουν τις βουλευτικές εκλογές της 21ης Μαϊου 2023 Με κλήρωση που διενεργήθηκε χθες στο ακροατήριο του Πολιτικού τμήματος του Αρείου…