Αίτηση στην Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, για νέα δρομολόγια τα οποία αναμένεται να ανακοινωθούν στο αμέσως προσεχές διάστημα, κατέθεσε το ΚΤΕΛ Ρόδου. Αυτό αποκάλυψε με δηλώσεις του προς την ‘δ’ ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ, κ. Αντώνης Μπέρδης, ο οποίος περιέγραψε την κατάσταση με το συγκοινωνιακό έργο στο νησί ενώ αναφέρθηκε και στην γραμμή προς το Φαληράκι, η οποία, φέτος παρουσιάζει προβλήματα.
«Ο κόσμος, συγκριτικά με την περσινή περίοδο, κυμαίνεται (μέχρι σήμερα) στα ίδια περίπου επίπεδα. Είμαστε ικανοποιημένοι από την κίνηση –αν και φέτος λειτουργούμε στην γραμμή του Φαληρακίου, σε συνδυασμό με το ΚΤΕΛ Σαλαμίνας (μετά το πέρας του διεθνούς διαγωνισμού που έκανε ο Δήμος Ρόδου για την γραμμή). Παρ όλα αυτά, η επιβατική κίνηση παραμένει στα ίδια επίπεδα με αυξητικές τάσεις».
Ο ίδιος, δήλωσε πως το ΚΤΕΛ διαθέτει 45 λεωφορεία με 65 περίπου οδηγούς με σταθερά δρομολόγια που εξυπηρετούν το κοινό τόσο το καλοκαίρι όσο και κατά τους χειμερινούς μήνες -εν αντιθέσει με την πρώην ΡΟΔΑ που δεν έχει κανένα σταθερό δρομολόγιο.
Να σημειωθεί ότι φέτος, για πρώτη φορά στην ιστορία της τουριστικής Ρόδου, το ΚΤΕΛ ενώνει απευθείας το Φαληράκι με το αεροδρόμιο Διαγόρας, ανά μισή ώρα, ενώ ταυτόχρονα το Φαληράκι λειτουργεί σαν κόμβος μεταφοράς στο αεροδρόμιο επισκεπτών από άλλες περιοχές του νησιού και συγκεκριμένα από Κάλαθο – Λίνδο – Πεύκους – Κιοτάρι και Γεννάδι μετά από παρέμβαση του Περιφερειάρχη κ. Γιώργου Χατζημάρκου που έκανε πράξη ένα πάγιο αίτημα του ΚΤΕΛ να μπει στη γραμμή του αεροδρομίου.
«Με την απόφαση του Περιφερειάρχη, ο οποίος είναι ο μοναδικός που έχει ευήκοα ώτα, διευθετείται ένα θέμα το οποίο παρά την αναγκαιότητα και τις συνεχείς οχλήσεις παρέμενε άλυτο, με αποτέλεσμα, το αεροδρόμιο της Ρόδου των 7 εκατ. επιβατών ετησίως, να είναι το μοναδικό διεθνές αεροδρόμιο που δεν είχε μέχρι τώρα λεωφοριακή σύνδεση, παρά μόνο με την πόλη της Ρόδου.
Εμείς, έχουμε καταθέσει αίτημα στην Διεύθυνση Μεταφορών της ΠΝΑι για νέα δρομολόγια, τα οποία θα ανακοινωθούν σύντομα.
Οι δύο γραμμές που χαρακτηρίστηκαν και εγκρίθηκε η εκτέλεσή τους από το ΚΤΕΛ είναι:
1) Αεροδρόμιο – Φαληράκι και αντίστροφα (δια μέσου των οδών Επαρχιακή οδός 81Α02, Εθνική Οδός Αν. Ακτές – Αεροδρόμιο και Εθνική Οδός Ρόδου – Λίνδου).
2) Αεροδρόμιο – Φαληράκι – Κάλαθος – Λίνδος – Πεύκοι – Κιοτάρι – Γεννάδι και αντίστροφα (δια μέσου των οδών Επαρχιακή οδός 81Α02, Εθνική Οδός Αν. Ακτές – Αεροδρόμιο, Εθνική Οδός Ρόδου – Λίνδου, Επαρχιακή οδός 81Α30, Επαρχιακή οδός 81Α01).
«Εμείς είμαστε πρόθυμοι να ανοίξουμε νέα δρομολόγια προς περιοχές που δεν εξυπηρετούνται από την ανατολική προς την δυτική πλευρά του νησιού. Γι αυτό και καταθέτουμε αιτήματα προς αυτή την κατεύθυνση και με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, των κατοίκων, των επισκεπτών μας κ.λπ. Ο στόλος μας είναι καλυμμένος και αν βρούμε περισσότερους οδηγούς, θα ενισχύσουμε κι άλλο, τον στόλο».
Η περίπτωση της πρώην ΡΟΔΑ που είναι πλέον Διεύθυνση Μεταφορών, λόγω της ανικανότητάς της να ανταποκριθεί επαρκώς, τόσο στις αυξημένες ανάγκες που έχει το νησί της Ρόδου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όσο και κατά τους χειμερινούς μήνες, σε δρομολόγια αιχμής μέσα στην πόλη, από και προς το αεροδρόμιο αλλά και τα χωριά που μένουν ακάλυπτα, φέρνει τους κατοίκους (και επισκέπτες) σε απόγνωση.
Η περίπτωση του ΚΤΕΛ ήδη έχει βελτιώσει την κατάσταση αν και απαιτούνται πολύ πιο δραστικές λύσεις για να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό στο νησί της Ρόδου.