Ρεπορτάζ

Με διάθεση να ξοδέψουν έρχονται οι Βρετανοί τουρίστες

Αυτή τη φορά η έκθεση «Travel Trends Report 2014» που δημοσιοποίησε ο Σύνδεσμος Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA) σε συνεργασία με το Υπουργείο Εξωτερικών της χώρας, είναι σημαντική από δύο απόψεις: αφενός εκτιμά πως το 20% των Βρετανών τουριστών θα ξοδέψουν φέτος περισσότερα χρήματα για τις διακοπές τους σε σύγκριση με πέρσι, αφετέρου συγκαταλέγει την Ελλάδα ανάμεσα στους 12 βασικούς «παίχτες» της τουριστικής βιομηχανίας για το 2014.
Όπως αναφέρει η έκθεση, η Ελλάδα «μπήκε ξανά στον τουριστικό χάρτη». Σημειώνει μάλιστα πως οι ελληνικοί προορισμοί ήταν από τους κερδισμένους το 2013, με το ποσοστό αύξησης των επισκεπτών από τη Μεγάλη Βρετανία να αγγίζει το 11%. Για τη σεζόν που έρχεται, το ενδιαφέρον των τουριστών αναμένεται να συγκεντρώσουν εκ νέου η Κρήτη, η Κέρκυρα, η Ρόδος και η Ζάκυνθος, στο παιχνίδι όμως μπαίνουν δυναμικά, σύμφωνα με το Σύνδεσμο Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων, και λιγότερο γνωστοί προορισμοί, μεταξύ των η Θάσος, η Ικαρία, η Σκόπελος και η Αλόννησος, ειδικά για αυτούς που αναζητούν τη χαλάρωση. Τα σκήπτρα εντούτοις ανάμεσα στα πιο δημοφιλή νησιά εξακολουθεί να κρατά η Σαντορίνη.
Σύμφωνα με την «Travel Trends Report 2014», το ταξίδι στην Ελλάδα γίνεται πλέον πιο προσιτό, δεδομένου πως η οικονομική κρίση συμπίεσε τις τιμές, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με την εστίαση και τη διασκέδαση. Η έκθεση διαπιστώνει επίσης σημαντική βελτίωση στο κομμάτι των ξενοδοχειακών υποδομών.
Οι άλλες χώρες οι οποίες φιγουράρουν μαζί με την Ελλάδα ανάμεσα στις κορυφαίες επιλογές των Βρετανών τουριστών για το 2014 (Destinations to Watch) είναι η Βραζιλία, η Καραϊβική, η Κόστα Ρίκα, ο Μαυρίκιος, το Ομάν, η Σικελία, η Πορτογαλία, η Σλοβενία, η Μαλαισία, το Μεξικό και οι ΗΠΑ(Τέξας – Νέο Μεξικό – Αλάσκα).
Αναφορικά με τη μέση κατά κεφαλή δαπάνη ανά ταξίδι, η έκθεση υποστηρίζει ότι οι Βρετανοί που σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα είναι κυρίως οι νέοι ηλικίας 16-24 ετών (σε ποσοστό 29%), αλλά και αυτοί μεταξύ 55-64 χρόνων. Κατά προέκταση, το value-for-money παραμένει πρωταρχικός παράγοντας επιλογής προορισμού και τουριστικού πακέτου. Τα city- breaks και το μοντέλο «ήλιος- θάλασσα» θα προσελκύσουν ξανά το ενδιαφέρον των Βρετανών, ενώ άνοδος αναμένεται και την κρουαζιέρα.
Πιο συγκεκριμένα, όπως δείχνει η έκθεση, καταγράφεται αύξηση 10% στους τουρίστες που σκέφτονται να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι κρουαζιέρας σε σύγκριση με τον προηγούμενο Αύγουστο. Αλλά και το all inclusive παραμένει ελκυστικό: ένας στους πέντε περίπου Βρετανούς (ποσοστό 21%) δηλώνει πως θα επιλέξει αυτή τη μορφή διακοπών.
Τα μέχρι τώρα στοιχεία πάντως από εξέλιξη των παρακρατήσεων επιβεβαιώνουν τα παραπάνω. Η Μεγάλη Βρετανία, όπως έχει ανακοινώσει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, συνεχίζει να παρουσιάζει αύξηση 10% στα τουριστικά πακέτα για Ελλάδα, ενώ και στις υπόλοιπες παραδοσιακές αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της Γερμανίας, οι τάσεις είναι αυξητικές.
Πηγή:www.capital.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου