ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΦΠΑ: Σε ποια προϊόντα και υπηρεσίες θα υπάρξει χαμηλός συντελεστής έως τον Ιούνιο 2023

news room 1 λεπτό ανάγνωση
ταμειακή
Μέγεθος γραμμάτων

Ανα­λυ­τι­κή λίστα κα­τα­γρά­φει τα αγαθά και τις υπη­ρε­σί­ες που πα­ρα­μέ­νουν στον μειω­μέ­νο ή υπερ­μειω­μέ­νο συ­ντε­λε­στή ΦΠΑ μετά και την ψή­φι­ση του νο­μο­σχε­δί­ου

Συ­γκε­κρι­μέ­να, στα πα­ρα­κά­τω αγαθά προ­βλέ­πε­ται ΦΠΑ στο 6% έως 30.06.2023:

για τα φίλ­τρα αι­μο­κά­θαρ­σης, αι­μο­δι­ή­θη­σης, αι­μο­δια­δι­ή­θη­σης και πλα­σμα­φαί­ρε­σης (Δ.Κ. ΕΧ 9018) και τις γραμ­μές αι­μο­κά­θαρ­σης, αι­μο­δι­ή­θη­σης, αι­μο­δια­δι­ή­θη­σης και πλα­σμα­φαί­ρε­σης

Μά­σκες προ­στα­σί­ας και γά­ντια για την ια­τρι­κή (για την προ­στα­σία από ιούς και την απο­φυ­γή με­τά­δο­σης ασθε­νειών – νο­σο­κο­μεια­κή και ιδιω­τι­κή χρήση)

Σα­πού­νι και άλλα πα­ρα­σκευά­σμα­τα για την ατο­μι­κή υγιει­νή

Αντι­ση­πτι­κά δια­λύ­μα­τα, αντι­ση­πτι­κά μα­ντι­λά­κια και άλλα αντι­ση­πτι­κά πα­ρα­σκευά­σμα­τα

Αι­θυ­λι­κή αλ­κο­ό­λη με­του­σιω­μέ­νη (ΔΚ ΕΧ 2207), η οποία προ­ο­ρί­ζε­ται ως πρώτη ύλη για την πα­ρα­γω­γή αντι­ση­πτι­κών.

Κα­θα­ρή αι­θυ­λι­κή αλ­κο­ό­λη μη με­του­σιω­μέ­νη γε­ωρ­γι­κής προ­έ­λευ­σης με αλ­κο­ο­λι­κό τίτλο 95%, η οποία δια­τί­θε­ται εμ­φια­λω­μέ­νη στη λια­νι­κή πώ­λη­ση.

Επι­πλέ­ον προ­βλέ­πε­ται έως τον Ιού­νιο 2023:

– Για μη αλ­κο­ο­λού­χα ποτά, χωρίς προ­σθή­κη αλ­κο­ό­λης σε οποια­δή­πο­τε ανα­λο­γία Ο συ­ντε­λε­στής του φόρου για τα αγαθά των εν λόγω δα­σμο­λο­γι­κών κλά­σε­ων, ο ΦΠΑ ορί­ζε­ται σε δε­κα­τρία τοις εκατό (13%).

– Η ει­σα­γω­γή αντι­κει­μέ­νων τέ­χνης, συλ­λο­γών ή αρ­χαιο­τή­των (ΔΚ 9701, 9702, 9703, 9704, 9705 και 9706) με ΦΠΑ στο 13%

– Η πα­ρά­δο­ση αντι­κει­μέ­νων καλ­λι­τε­χνι­κής αξίας των παρ. 1, 2 και 3 του Κε­φα­λαί­ου Α΄ του Πα­ραρ­τή­μα­τος V του πα­ρό­ντος νόμου, εφό­σον πραγ­μα­το­ποιεί­ται από τον ίδιο τον δη­μιουρ­γό τους ή τους δια­δό­χους του με ΦΠΑ στο 13%

-Απι­νι­δω­τές (Δ.Κ. ΕΧ 9018). Ο συ­ντε­λε­στής του φόρου για τα αγαθά της πα­ρού­σας ορί­ζε­ται σε έξι τοις εκατό (6%)

Υπη­ρε­σί­ες

Ει­σι­τή­ρια θε­α­τρι­κών πα­ρα­στά­σε­ων και συ­ναυ­λιών για τα οποία ο συ­ντε­λε­στής του φόρου ορί­ζε­ται σε έξι τοις εκατό (6%). έως 30.06.2023

Η με­τα­φο­ρά προ­σώ­πων και των απο­σκευών τους είναι στο 13% έως έως 30.06.2023

Ει­σι­τή­ρια (δι­καί­ω­μα ει­σό­δου) για ζω­ο­λο­γι­κούς κή­πους είναι στο 13% έως 30.06.2023

Ει­σι­τή­ρια κι­νη­μα­το­γρά­φων για τα οποία ο συ­ντε­λε­στής του φόρου ορί­ζε­ται σε έξι τοις εκατό (6%) από 1.1.2023 έως και τις 30.06.2023. [άρθρο 39 του ν. 4949/2022]. Σή­με­ρα είναι στο 13% (έως 31.12.2022)

Η εκ­με­τάλ­λευ­ση κα­φε­νεί­ων, κα­φε­τε­ριών, ζα­χα­ρο­πλα­στεί­ων, εστια­το­ρί­ων, ψη­το­πω­λεί­ων, οι­νο­μα­γει­ρεί­ων και λοι­πών συ­να­φών προς αυτές επι­χει­ρή­σε­ων, πλην των κέ­ντρων δια­σκέ­δα­σης, με εξαί­ρε­ση τη διά­θε­ση ποτών που πε­ριέ­χουν οι­νό­πνευ­μα σε οποια­δή­πο­τε ανα­λο­γία ο ΦΠΑ είναι στο 13% έως 30.06.2023

Η πα­ρο­χή υπη­ρε­σιών από γυ­μνα­στή­ρια από την 1η.10.2021 έως και την 30ή.6.2023, η πα­ρο­χή υπη­ρε­σιών από σχο­λές εκ­μά­θη­σης χορού από την 1η.10.2021 έως και την 30ή.6.2023 και εφό­σον δεν απαλ­λάσ­σο­νται με το άρθρο 22 είναι στο 13% έως τον Ιού­νιο του 2023.

Πηγή newmoney.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.