Στην δημοσιότητα δόθηκε χθες η λίστα με τα ΜΜΕ που έλαβαν χρήματα στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας για τον κορωνοϊό όπως ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας.
Σε αυτή περιλαμβάνονται 5 εφημερίδες, 7 ραδιοφωνικοί σταθμοί, 4 τηλεοράσεις και 12 ιστοσελίδες στα Δωδεκάνησα (βλέπε πίνακα)
Στο τελευταίο κομμάτι της ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας αναφέρθηκε στην εκστρατεία ενημέρωσης για τον κορωνοϊό, τονίζοντας: «Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας του κορωνοϊού, η κυβέρνηση κινήθηκε γρήγορα, προκειμένου να αποτρέψει την επέλασή του, να στηρίξει το σύστημα υγείας και να σωθούν ζωές. Οι έκτακτες και επείγουσες καταστάσεις επέβαλαν την άμεση ενεργοποίηση κάθε δυνατότητας ενημέρωσης των πολιτών. Στο πλαίσιο αυτών των εξαιρετικά επειγουσών και έκτακτων καταστάσεων, η Πολιτεία προχώρησε στην εφαρμογή σχεδίου ενημέρωσης, την εκπόνηση του οποίου ανέθεσε σε ανάδοχο που διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά. Επιπλέον, με γνώμονα τη διαφάνεια και τον σεβασμό στα χρήματα των φορολογούμενων, προβλέφθηκε ρητά ότι οι πληρωμές των Μέσων που θα συμμετείχαν στην εκστρατεία θα γίνονταν από το Υπουργείο Οικονομικών, με βάση τα τιμολόγια που θα εκδίδονταν και χωρίς, φυσικά, επιστροφές».
Τόνισε πως «διευκρινίστηκε, μάλιστα, από τις 10 Απριλίου 2020 στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ότι στο τέλος θα δοθεί πλήρης εικόνα για τα Μέσα που συμμετείχαν και τα ποσά που πήραν. Για να γίνει ωστόσο αυτό χρειαζόταν να πραγματοποιηθεί ο ποιοτικός και ποσοτικός έλεγχος, ώστε να διακριβωθεί ότι έγιναν από κάθε μέσο ξεχωριστά, οι καταχωρίσεις, οι αναρτήσεις και η μετάδοση των μηνυμάτων της εκστρατείας ενημέρωσης. Εν συνεχεία εστάλη ο σχετικός κατάλογος για τις πληρωμές στο Υπουργείο Οικονομικών.
Η λίστα με τα μέσα ενημέρωσης που έλαβαν κρατική χρηματοδότηση αφορά την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι», κατά την διάρκεια του lockdown λόγω κορωνοϊού. Μάλιστα, για την εν λόγω λίστα, είχε ξεσπάσει σφοδρή κόντρα μεταξύ της κυβέρνησης και του κυβερνητικού εκπροσώπου, Στέλιου Πέτσα και της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Η λίστα είχε γίνει το προηγούμενο διάστημα αντικείμενο σκληρής πολιτικής αντιπαράθεσης, με τον ΣΥΡΙΖΑ να υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση, μέσω της χρηματοδότησης για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» «εξαγόραζε» τα ΜΜΕ. Εξού και το περίφημο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ που προκάλεσε σάλο.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ