Τοπικές Ειδήσεις

Απαντήσεις της δημοτικής αρχής για το έργο της αποκομιδής σκουπιδιών από ιδιωτική εταιρεία

Προάγγελο δυσμενών εξελίξεων σε διοικητικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο δικαιοσύνης αποτέλεσε, όπως έγραψε η «δημοκρατική», η υποβολή αιτήματος με συγκεκριμένη στόχευση, προς τον διευθυντή Διεύθυνσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης Δήμου Ρόδου, που κοινοποιήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρόδου και στην Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών Δήμου Ρόδου, του αντιπροέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ρόδου και υποψήφιου περιφερειακού συμβούλου με την παράταξη του Γιώργου Χατζημάρκου, κ. Στέργου Στάγκα.
Ο κ. Στάγκας διενεργεί, όπως αβίαστα προκύπτει από το περιεχόμενο της αιτήσεώς του, έρευνα γύρω από την διαδικασία ανάθεσης από τον Δήμο Ρόδου του έργου της αποκομιδής των σκουπιδιών σε ιδιωτική εταιρεία καθώς και εφαρμογής της σχετικής σύμβασης.
Μεταξύ άλλων ζήτησε να του χορηγηθούν, πέραν των στοιχείων που υφίστανται στην Διαύγεια:
-Τα αποδεικτικά ζύγισης (ζυγολόγια) από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης έως και τις 31-1-2019 για το σύνολο των εισερχόμενων φορτίων (αναδόχου, δήμου, κλπ) στους ΧΥΤΑ Β. Ρόδου και Ν.Ρόδου
– Οι εκτυπώσεις από τις ζυγιστικές διατάξεις, όσων απορριμματοφόρων είναι εφοδιασμένα με τέτοιες
– Πίνακας των κάθε είδους οχημάτων-μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού του αναδόχου που απασχολούνται στη σύμβαση, με τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και αντίγραφα των αδειών κυκλοφορίας τους. Συμπεριλαμβάνονται και τα αμαξίδια πεζού χειριστή
-Εκτυπώσεις από τα GPS των οχημάτων-μηχανημάτων
-Αριθμός κάδων και επιστύλιων καλαθιών που έχουν διατεθεί από τον ανάδοχο και θέσεις τοποθέτησής τους.
-Πίνακας απασχολούμενου προσωπικού ανά ειδικότητα
-Αριθμός press container και θέσεις τοποθέτησής τους
-Τα Πρωτόκολλα Οριστικής Τμηματικής Παραλαβής της παρεχόμενης Υπηρεσίας, όπως συντάχθηκαν από την Επιτροπή Παραλαβής & Καλής Εκτέλεσης.
-Ζυγολόγια εισερχόμενων ποσοτήτων στο ΚΔΑΥ
-Ζυγολόγια υπολείμματος του ΚΔΑΥ που πήγαν για ταφή
-Πίνακα προσωπικού ΚΔΑΥ ανά ειδικότητα
– Πίνακα προσωπικού οδοκαθαρισμού και χορτοκοπής-κλαδοκοπής.
Η Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Ρόδου του κοινοποίησε χθες φάκελο με συνημμένο διαβιβαστικό έγγραφο ο οποίος περιλαμβάνει όλα τα δημόσια έγγραφα που έχουν αναρτηθεί για την σύμβαση, τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου για παροχή της υπηρεσίας, τις αποφάσεις της Οικονομικής Επιτροπής, την συμπληρωματική σύμβαση, τα πρωτόκολλα Οριστικής Τμηματικής Παραλαβής της παρεχόμενης υπηρεσίας όπως αυτά συντάχθηκαν από την Επιτροπή Παραλαβής και Καλής Εκτέλεσης και τις σχετικές αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, τις προκηρύξεις, τις πράξεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου ενώ για τα υπόλοιπα στοιχεία που αιτήθηκε απάντησε ως εξής:
«Όσον αφορά στα υπόλοιπα στοιχεία που αιτείστε, αυτά, ως εκ του ό,τι α) δεν προκύπτει από το ως άνω σχετικό το ειδικό έννομο συμφέρον σας και β) δεν προκύπτει από το ως άνω σχετικό ότι τα στοιχεία αυτά είναι σχετικά με υπόθεσή σας, δεν νομιμοποιούμαστε να σας τα χορηγήσουμε κατ’ άρθρο 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (Ν. 2690/99).
Ενόψει αυτού παρακαλούμε όπως επανέλθετε με νεότερη αίτησή σας στην οποία θα αιτιολογείτε και αποδεικνύετε, α) το ειδικό έννομο συμφέρον σας και β) το ότι τα στοιχεία αυτά είναι σχετικά με υπόθεσή σας, κατ’ άρθρο 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (Ν. 2690/99), προκειμένου να αξιολογήσουμε τη δυνατότητα χορήγησής τους.
Είμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση και συνεργασία»

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου