Τοπικές Ειδήσεις

Με απόφαση του Δημάρχου Ρόδου ορίστηκαν εντεταλμένοι οι κ.κ. Μιχαήλ Καφετζής και Νικόλαος Γιαννάς

Με απόφαση του Δημάρχου Ρόδου, ορίζεται ο κ. Νικόλαος Γιαννάς Εντεταλμένος Σύμβουλος της Νομικής Υπηρεσίας και ο κ. Μιχάλης Καφετζής Εντεταλμένος Σύμβουλος της Δημοτικής Ενότητας Ιαλυσού.

Οι αποφάσεις:

Ορισμός Δημοτικού Συμβούλου με εξουσιοδότηση υπογραφής με εντολή Δημάρχου και τροποποίηση της Απόφασης 139/2/3005/13.01.2023 περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων νομικής υπηρεσίας.

 

Ο Δ Η Μ Α Ρ Χ Ο Σ

 

Έχοντας υπόψη:

 

01. Τις διατάξεις του Άρθρου 58, του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ Α’ 87), όπως τροποποιηθέν ισχύει.

02. Τις διατάξεις του Άρθρου 88 του Ν. 3463/2006 κατά τις οποίες «Ο δήμαρχος μπορεί, με απόφασή του, να αναθέτει την υπογραφή, με εντολή του, εγγράφων και πιστοποιητικών, πλην χρηματικών ενταλμάτων, σε δημοτικό σύμβουλο ή στον πρόεδρο του συμβουλίου δημοτικού διαμερίσματος ή στον πρόεδρο του τοπικού συμβουλίου ή στον πάρεδρο ή στον γενικό γραμματέα του Δήμου ή σε προϊστάμενο δημοτικής υπηρεσίας ή σε άλλο μόνιμο υπάλληλο του Δήμου.»

03. Τις διατάξεις των Ν. 3852/2010 και N. 4555/18 (ΦΕΚ 133/19.07.2018 τεύχος Α’) ως τροποποιηθείσες ισχύουν.

04. Τις διατάξεις του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Ρόδου (ΦΕΚ Β 3159/2011).

05. Το από 23/08/2019 Πρωτόκολλο Ορκωμοσίας Δημάρχου, Δημοτικών Συμβούλων, προέδρων και Συμβούλων Τοπικών Κοινοτήτων του Δήμου Ροδίων.

07. Τις αποφάσεις του Δημάρχου Ρόδου περί ορισμού Αντιδημάρχων Δήμου Ρόδου.

08. Την με α.π. 2/6728/06.02.2023 Έγγραφη Δήλωση του δημοτικού συμβούλου Νικόλαου Γιαννά.

09. Την Απόφαση 139/2/3005/13.1.2023 περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων Δημάρχου για τη Νομική Υπηρεσία η οποία με την έκδοση της παρούσης παύει να ισχύει.

10. Την ανάγκη εξουσιοδότησης Δημοτικών Συμβούλων για την εύρυθμη λειτουργία των Υπηρεσιών του Δήμου.

 

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

 

Α. Ορίζουμε τον δημοτικό σύμβουλο κ. Νικόλαο Γιαννά, Εντεταλμένο Σύμβουλο Νομικής Υπηρεσίας, ως αρμόδιο με εξουσιοδότηση ως ακολούθως:

 

Α.1 για την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και συντονισμό των εργασιών του Αυτοτελούς Τμήματος Νομικής Υπηρεσίας και του έργου των δικηγόρων με έμμισθη εντολή, πλην εκείνων που ρητώς προβλέπονται ως αρμοδιότητα άλλων οργάνων (συλλογικών ή μονομελών) κατά το νόμο.», καθώς και για την προάσπιση των συμφερόντων του Δήμου σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.

 

Β. Ο Δημοτικός Σύμβουλος εξουσιοδοτείται για την υπογραφή, με εντολή Δημάρχου, των σχετικών με τα θέματα που του ανατίθενται εγγράφων, πλην χρηματικών ενταλμάτων.

Γ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος αρμόδιος υπογραφών κατά τα ανωτέρω είναι μόνον ο Δήμαρχος ή ο ορισμένος αναπληρωτής του.

Η παρούσα απόφαση ισχύει έως ανακλήσεώς της με μεταγενέστερη απόφαση. Η απόφαση 139/2/3005.13.1.2023 περί μεταβίβασης αρμοδιότητας Δημάρχου παύει να ισχύει.

 

Η παρούσα δημοσιεύεται μία φορά, σε μία ημερήσια εφημερίδα του Νομού Δωδεκανήσου και αναρτάται στην ιστοσελίδα του Δήμου και στην Διαύγεια.

Ορισμός Δημοτικού Συμβούλου με εξουσιοδότηση υπογραφής με εντολή Δημάρχου

 

Ο Δ Η Μ Α Ρ Χ Ο Σ

 

Έχοντας υπόψη:

 

01. Τις διατάξεις του Άρθρου 58, του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ Α’ 87), όπως τροποποιηθέν ισχύει.

02. Τις διατάξεις του Άρθρου 88 του Ν. 3463/2006 κατά τις οποίες «Ο δήμαρχος μπορεί, με απόφασή του, να αναθέτει την υπογραφή, με εντολή του, εγγράφων και πιστοποιητικών, πλην χρηματικών ενταλμάτων, σε δημοτικό σύμβουλο ή στον πρόεδρο του συμβουλίου δημοτικού διαμερίσματος ή στον πρόεδρο του τοπικού συμβουλίου ή στον πάρεδρο ή στον γενικό γραμματέα του Δήμου ή σε προϊστάμενο δημοτικής υπηρεσίας ή σε άλλο μόνιμο υπάλληλο του Δήμου.»

03. Τις διατάξεις των Ν. 3852/2010 και N. 4555/18 (ΦΕΚ 133/19.07.2018 τεύχος Α’) ως τροποποιηθείσες ισχύουν.

04. Τις διατάξεις του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Ρόδου (ΦΕΚ Β 3159/2011).

05. Το από 23/08/2019 Πρωτόκολλο Ορκωμοσίας Δημάρχου, Δημοτικών Συμβούλων, προέδρων και Συμβούλων Τοπικών Κοινοτήτων του Δήμου Ροδίων.

07. Τις αποφάσεις του Δημάρχου Ρόδου περί ορισμού Αντιδημάρχων Δήμου Ρόδου.

08. Την με α.π. 2/6729/06.02.2023 Έγγραφη Δήλωση του δημοτικού συμβούλου Μιχαήλ Καφετζή.

09. Την ανάγκη εξουσιοδότησης Δημοτικών Συμβούλων για την εύρυθμη λειτουργία των Υπηρεσιών του Δήμου.

 

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

 

Α. Ορίζουμε τον δημοτικό σύμβουλο κ. Μιχαήλ Καφετζή, Εντεταλμένο Σύμβουλο Δημοτικής Ενότητας Ιαλυσού, ως αρμόδιο με εξουσιοδότηση ως ακολούθως:

 

Α.1. ως προς τις κατά τόπον αρμοδιότητες της Δημοτικής Ενότητας Ιαλυσού:

· μεριμνά για την καλή λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην επικράτεια της δημοτικής ενότητας

· παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα

· μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκονται στη δημοτική ενότητα

· εποπτεύει το προσωπικό που υπηρετεί στις αποκεντρωμένες υπηρεσίες των δημοτικών ενοτήτων και συνεργάζεται με τους καθ’ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους

· εποπτεύει, παρακολουθεί και συντονίζει την επιχειρησιακή λειτουργία συνεργείων και εξοπλισμού στις εν λόγω δημοτική ενότητα για την εξυπηρέτηση της καθημερινότητα του πολίτη

· συνεργάζεται με τους Προέδρους των τοπικών κοινοτήτων της επικράτειας της δημοτικής ενότητας για την κάλυψη των αναγκών τους

 

Α.3. Ορίζεται αναπληρωτής του Δημάρχου – Ληξιάρχου στο Ληξιαρχείο της Δημοτικής Ενότητας Ιαλυσού, με την αρμοδιότητα υπογραφής ληξιαρχικών πράξεων και επικύρωσης αντιγράφων αυτών σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου ως Ληξιάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο ορισμένος από το Δήμαρχο Ληξίαρχος με ΦΕΚ.

Α.4. Υπογράφει κάθε έγγραφο που αφορά τη δημοτική αρχή και ενέργειες ή διοικητικές πράξεις των Αποκεντρωμένων Τμημάτων στην επικράτεια της Ενότητας, πλην των βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας και πιστοποιητικών δημοτολογίου όπως ορίζεται από τη νομοθεσία, των αδειών πολιτικών γάμων και την τέλεση αυτών, της λειτουργίας και διαχείρισης κοιμητηρίων.

Β. Ο Δημοτικός Σύμβουλος εξουσιοδοτείται για την υπογραφή, με εντολή Δημάρχου, των σχετικών με τα θέματα που του ανατίθενται εγγράφων, πλην χρηματικών ενταλμάτων.

Γ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος αρμόδιος υπογραφών κατά τα ανωτέρω είναι μόνον ο Δήμαρχος ή ο ορισμένος αναπληρωτής του.

Η παρούσα απόφαση ισχύει έως ανακλήσεώς της με μεταγενέστερη απόφαση.

 

Η παρούσα δημοσιεύεται μία φορά, σε μία ημερήσια εφημερίδα του Νομού Δωδεκανήσου και αναρτάται στην ιστοσελίδα του Δήμου και στην Διαύγεια.

 

 

Ο Δήμαρχος

 

Αντώνης Β. Καμπουράκης

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου