Το Νοσοκομείο της Κω ενισχύεται με δύο γιατρούς, ειδικότητας Οφθαλμολογίας και Οδοντιατρικής .
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κύριος Παππάς «η Ελληνική Κυβέρνηση, βρίσκεται δίπλα στους νησιώτες μας, κατανοώντας και επιλύοντας τα προβλήματα τους, με σχέδιο και οργάνωση.
Κατεύθυνση μας είναι η αντιμετώπιση των ζητημάτων υγείας στα νησιά μας.
Αυτό άλλωστε, απέδειξε και η εξαγγελία του Πρωθυπουργού για την κατασκευή νέου Νοσοκομείου στην Κω».
Ο Βουλευτής ευχαρίστησε την Αναπληρώτρια Υπουργό Υγείας, κα Γκάγκα Ασημίνα για την άμεση ανταπόκριση, ως προς την αντιμετώπιση των προβλημάτων του νοσοκομείου της Κω.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














