Ειδήσεις

Στα κρύα του λουτρού” έμειναν 7 επιβάτες της Olympic Air από Λέρο προς Αθήνα

“Στα κρύα του λουτρού” έμειναν περίπου 7 επιβάτες της πρωινής πτήσης της Olympic Air της 4ης Δεκεμβρίου 2014, με προορισμό την Αθήνα, λόγω άρνησης επιβίβασης τους, από το προσωπικό της Ολυμπιακής.

Ο λόγος της μη επιβίβασης μερίδας επιβατών, ήταν -σύμφωνα με το προσωπικό της αεροπορικής εταιρείας- η ασφάλεια της πτήσης (δυσμενείς καιρικές συνθήκες).

Όπως είναι γνωστό στους κατοίκους της Λέρου, δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Άνθρωποι που έχουν προγραμματίσει από μήνες πριν το ταξίδι τους, έρχονται σε πολύ δύσκολη θέση, αφού πολλές φορές δεν υπάρχουν άλλα μέσα για να φύγουν από το νησί, με αποτέλεσμα σε κάποιες περιπτώσεις να ακυρώνονται οι ίδιες τους οι ζωές…

Σε αυτό το σημείο να υπενθυμίσουμε ότι στην περίπτωση που οι εκάστοτε αεροπορικές εταιρείες αρνούνται την επιβίβαση επιβατών, έχει θεσπιστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση ένα σύνολο δικαιωμάτων, για να εξασφαλιστεί η ορθή αντιμετώπιση των επιβατών που ταξιδεύουν αεροπορικώς.

Έτσι, η αεροπορική εταιρία, που εκτελεί την πτήση με την οποία ταξιδεύουμε, ευθύνεται για να μεταφέρει εμάς και τις αποσκευές μας και οφείλει να σεβαστεί τα δικαιώματά μας, μέσω των υπαλλήλων της, οι οποίοι πρέπει, καταρχάς, στην περίπτωση άρνησης επιβίβασης, να ζητήσουν εθελοντές, για να παραιτηθούν από τις θέσεις τους (κάτι το οποίο στην σημερινή πτήση δεν έγινε), προσφέροντάς τους άλλα οφέλη, όπως τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ της επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου τους (με δωρεάν πτήση, προς το αρχικό σημείο αναχώρησης, όπου αυτό ισχύει) και της εξασφάλισης εναλλακτικού τρόπου μετάβασης, στον τελικό προορισμό.

Εάν δε θέλουμε να παραιτηθούμε, εθελοντικά, η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας καταβάλει αποζημίωση:

250 ευρώ, για πτήσεις, κάτω από 1500 χλμ.,
400 ευρώ, για πτήσεις, μεγαλύτερης απόστασης, στο εσωτερικό της Ε.Ε.,
400 ευρώ, για πτήσεις, μεταξύ 1500 χλμ. και 3000 χλμ., εκτός Ε.Ε.,
600 ευρώ, για πτήσεις, πάνω από 3500 χλμ., εκτός Ε.Ε.
Επίσης η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας εξασφαλίσει:

Την επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου μας και με δωρεάν πτήση, προς το αρχικό σημείο αναχώρησης, όπου αυτό χρειάζεται ή της δυνατότητας μεταφοράς, στον τελικό μας προορισμό. Εμείς επιλέγουμε.
Γεύματα και αναψυκτικά,
κατάλυμα σε ξενοδοχείο, όπου αυτό είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης και της μεταφοράς, από και προς το ξενοδοχείο)
και επικοινωνιακές διευκολύνεις.
Σε περίπτωση που κάποιος επιβάτης επιθυμεί να καταγγείλει παρόμοια θέματα, μπορεί να απευθυνθεί στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) στο τηλέφωνο 2310233333.

Επίσης, σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης, ακούσιου υποβιβασµού θέσης, µαταίωσης ή µεγάλης καθυστέρησης πτήσης, οι επιβάτες διατηρούν το δικαίωμα βάσει του ίδιου κανονισµού (ΕΚ 261/2004), να συμπληρώσουν το ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ EΕ. (Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το έντυπο στον υπολογιστή σας). Στο έντυπο δεν περιλαµβάνονται περιπτώσεις στις οποίες η αεροπορική εταιρεία έχει εύλογους λόγους για την άρνηση επιβίβασης επιβάτη όπως λόγοι υγείας, ασφάλειας πτήσης ή/και ασφάλειας από έκνοµες ενέργειες, ή σε περίπτωση ακατάλληλων τίτλων ταξιδίου.

lerosnews.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου