Ειδήσεις

Η ΡΟΔΑ παρέλαβε ένα από τα τρία λεωφορεία που είχε παραγγείλει

Συνεδρίασε χτες το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΣ ΡΟΔΑ προκειμένου να εγκρίνει μια σειρά από θέματα, με σπουδαιότερο την παραλαβή τριών νέων λεωφορείων που είχε παραγγείλει και για τα οποία έχει γίνει ήδη ο σχετικός διαγωνισμός στις αρχές του έτους.
Το πρώτο λεωφορείο είναι 12 μέτρων, αστικού τύπου, της εταιρείας ΜΑΝ κατασκευής 2006 και προβλέπεται να δρομολογηθεί μέσα στο προσεχές διάστημα, στην γραμμή από το αεροδρόμιο προς το κέντρο της πόλης, προκειμένου να ενισχυθεί η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού καθώς έχει ήδη αυξηθεί κατακόρυφα λόγω της τουριστικής κίνησης στο νησί.
«Περιμένουμε ακόμη δύο λεωφορεία μέσα στο προσεχές διάστημα. Ένα λεωφορείο βρίσκεται στον Πειραιά, ενώ περιμένουμε ακόμη ένα που έχουμε αγοράσει με την μορφή λήζινγκ (leasing). Αμέσως μόλις έχουμε και τις πινακίδες, θα τα δρομολογήσουμε μέχρι το τέλος Ιουλίου. Με αυτά θα ενισχυθεί ο στόλος της επιχείρησης και θα βελτιωθεί η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αφού θα έχουμε πρόσθετα δρομολόγια», δήλωσε στην «δημοκρατική» ο πρόεδρος της ΡΟΔΑ κ. Δημήτρης Παρασκευάς.
Στην ίδια συνεδρίαση, συζητήθηκε και εγκρίθηκε η ανάθεση σε ιδιώτη του τουριστικού τρένου στ’ Αφάντου, ύστερα από σχετικό διαγωνισμό που προηγήθηκε, ενώ ορίστηκε επιτροπή για την συντήρηση και παραλαβή ανταλλακτικών και υλικών καθαρισμού.
Ιδιαίτερα σημαντικό θεωρείται το γεγονός πως επίκειται να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί η διαδικασία για την τοποθέτηση στεγάστρων σε καίρια σημεία της Ρόδου.
Η ιστορία με τα στέγαστρα, βεβαίως, είναι παλιά καθώς εδώ και χρόνια, ενώ γίνονταν διαγωνισμοί δεν εκδηλωνόταν ενδιαφέρον από ιδιώτες για τα αναλάβουν (με τοποθέτηση διαφημιστικού υλικού κ.λπ.) ενώ από πέρσι, ξεκίνησε η διαδικασία επισκευής περιορισμένου αριθμού, τα οποία τοποθετήθηκαν σε μερικά σημεία, όπου, ενώ υπάρχουν στάσεις, δεν υπάρχουν στέγαστρα για να διευκολύνουν την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
«Εκτιμούμε ότι μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα έχουμε ολοκληρώσει την τοποθέτηση ικανού αριθμού στεγάστρων σε καίρια σημεία, όπως στο Νοσοκομείο, στον Άγιο Νικόλαο, στο Μανδράκι, σε περιοχές από το αεροδρόμιο έως και το κέντρο κ.λπ», ανέφερε ο πρόεδρος της επιχείρησης.
Θυμίζουμε πως επειδή η κατάσταση με τα στέγαστρα στις στάσεις των λεωφορείων δεν είναι ικανοποιητική, καθώς στην συντριπτική πλειοψηφία τους δεν πληρούν τις κατάλληλες προδιαγραφές για την κάλυψη των αναγκών του επιβατικού κοινού –κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες- η διοίκηση της ΡΟΔΑ είχε ζητήσει να αναλάβει την αρμοδιότητα για την δυτική πλευρά του νησιού και να αφήσει τα υπόλοιπα στο ΚΤΕΛ.
Μέχρι στιγμής πάντως, οι διαδικασίες και το ενδιαφέρον από ό,τι φαίνεται προχωρούν με ρυθμούς…. χελώνας, ενώ αρκετές επιχειρήσεις που θέλουν να διαφημιστούν, επιλέγουν τα λεωφορεία και όχι τις στάσεις –οι οποίες είναι πάνω από 400 σε όλο το νησί της Ρόδου.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου