Ειδήσεις

Το νέο deal του ΕΟΤ με την TUI-Κορυφαίος προορισμός για την TUI η Ελλάδα

Στον επανασχεδιασμό του προγράμματος συνδιαφήμισης που υλοποιεί με τον tour operator TUI Group προχώρησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ).

Εξαιτίας της γρήγορης επιδείνωσης των επιδημιολογικών συνθηκών και της επιβολής καραντίνας σε ταξιδιώτες που επιστρέφουν από ελληνικά νησιά στη Μεγάλη Βρετανία και την Ολλανδία τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, κρίθηκε αναγκαίος ο επανασχεδιασμός του προγράμματος συνδιαφήμισης του ΕΟΤ με την TUI Group -που αφορούσε το β’ εξάμηνο του 2020- , κάτι που ενέκρινε με απόφασή του τις προηγούμενες ημέρες ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης.

Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης του ΕΟΤ με την TUI, προϋπολογισμού 1.237.600 ευρώ, αφορά επιλεγμένες αγορές-στόχους και είναι σε ισχύ για την χρονική περίοδο από τα μέσα Οκτωβρίου 2020 έως και τα τέλη Φεβρουαρίου 2021.

Η απόφαση αυτή «κρίνεται ως συμφέρουσα για τον ΕΟΤ και το Δημόσιο συμφέρον γενικότερα».

Κορυφαίος προορισμός για την TUI η Ελλάδα

Υπενθυμίζεται ότι η Ελλάδα αναδείχθηκε για το 2020 σε κορυφαίο προορισμό για την TUI, η οποία θα μεταφέρει μέχρι το τέλος του έτους περίπου 1 εκατ. ταξιδιώτες στη χώρα μας.

Για πρώτη φορά, μάλιστα, φέτος ο γερμανικός ταξιδιωτικός κολοσσός θα επιμηκύνει τη σεζόν, με πτήσεις μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, οπότε και υπάρχει καταγεγραμμένη ζήτηση, καθώς και με δρομολόγια κρουαζιέρας μέχρι και τα τέλη του επόμενου μήνα.

Το τρίτο τρίμηνο η ανάκαμψη του Τουρισμού το 2021

 Με τον αραμπά οδεύει η ανάκαμψη του τουρισμού λόγω της πανδημίας και συνακόλουθα της καθυστέρησης έλευσης του εμβολίου για το δυναμικό κοινό που ταξιδεύει. Σύμφωνα με ομάδα εμπειρογνωμόνων του UNWTO η ανάκαμψη στον διεθνή τουρισμό το 2021, τοποθετείται κυρίως για το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Ωστόσο, περίπου το 20% των εμπειρογνωμόνων υποστηρίζουν ότι η ανάκαμψη θα μπορούσε να συμβεί μόνο το 2022.

TUI UK

Tην ίδια ώρα περισσότεροι από τους μισούς πελάτες της TUI UK (57%) ανυπομονούν να κάνουν κράτηση για διακοπές στα παράλια της Μεσογείου, το επόμενο καλοκαίρι.

Για τον λόγο αυτό, η TUI UK ξεκινά στις 5 Νοεμβρίου τις πωλήσεις πακέτων για το 2021. Αλλά και για το καλοκαίρι του 2022 (έως τον Οκτώβριο του 2022).

Σύμφωνα με την ζήτηση για διακοπές στα παράλια της Μεσογείου το καλοκαίρι του 2021, η TUI αναμένει μεγαλύτερη ζήτηση και για το καλοκαίρι του 2022.

Η Ελλάδα top προορισμός

Μέχρι στιγμής, η Ελλάδα είναι ο μοναδικός προορισμός επιλογής με βάση τις τρέχουσες κρατήσεις για το επόμενο καλοκαίρι, όπως ανακοίνωσε ο t.o.

Mε την Τουρκία, την Αίγυπτο, το Μεξικό και τη Δομινικανή Δημοκρατία να είναι επίσης δημοφιλείς.

“Τα στοιχεία δείχνουν ότι αυτές οι τάσεις θα μπορούσαν να συνεχιστούν έως το 2022”, λέει η TUI UK.

Που θα μείνουν

Η TUI βλέπει επίσης ανοδική τάση στις κρατήσεις ξενοδοχείων all-inclusive 4 και 5 αστέρων για το επόμενο καλοκαίρι.

Με πάνω από το 40% των πελατών που ερωτήθηκαν να εκφράζουν αυτήν την προτίμηση.

Αυτό περιλαμβάνει ξενοδοχεία που προσφέρουν τα «καλύτερα και των δύο κόσμων». Με βίλες ή επιλογές δωματίου με ιδιωτικές πισίνες, καθώς οι οικογένειες επιδιώκουν ιδιαίτερα την ασφάλεια.

Η TUI θα προσφέρει 233 διαφορετικές επιλογές σε 155 ξενοδοχεία για αυτήν την αναπτυσσόμενη κατηγορία το καλοκαίρι του 2021. Και αναμένει ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί για το καλοκαίρι του 2022.

Το 18% των πελατών που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι θα ήθελαν να κάνουν κράτηση για διακοπές σε βίλα με την ενοικίαση αυτοκινήτου, καθιστώντας ευκολότερη την κοινωνική απόσταση στις διακοπές.

Η TUI προσφέρει 150 βίλες με πτήσεις και ενοικίαση αυτοκινήτου για το καλοκαίρι 2021 και το καλοκαίρι 2022 σε Κύπρο, Ελλάδα, Τουρκία, Βαλεαρίδες Νήσους, Κανάρια Νησιά, ηπειρωτική Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία.

TUI UK: 62 προορισμοί από 16 αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου το 2022

Η TUI θα προσφέρει συνολικά 62 προορισμούς για το πρόγραμμα του καλοκαιριού 2022 από 16 αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου.

“Η τελευταία μας έρευνα για πελάτες και τάσεις κρατήσεων για το επόμενο καλοκαίρι δείχνει ότι το μεγάλο Βρετανικό κοινό ανυπομονεί ακόμη περισσότερο για μελλοντικές διακοπές, λέει ο Ρίτσαρντ Σόφερ, Διευθυντής Εμπορικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της TUI.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε ξεκινήσει τα μελλοντικά μας προγράμματα διακοπών έως τα τέλη Οκτωβρίου 2022.

Ώστε οι οικογένειες και τα ζευγάρια να μπορούν να προγραμματίσουν και για το επόμενο έτος. Για να κάνουν τις τέλειες διακοπές τους από το ευρύ φάσμα προσφορών που έχουμε”.

“Στόχος της πολιστείας είναι η ενίσχυση του brand της Ελλάδας ως ασφαλούς προορισμού” επισημαίνει στον ΕΤ της Κυριακής ο υφυπουργός Τουρισμού κ. Μάνος Κόνσολας.

Και ο στόχος μπορεί να επιτευχθεί με 4 τρόπους, όπως προσθέτει :

  1. Κοινά ευρωπαϊκά πρωτόκολλα για τον τουρισμό, τα τεστ, τις μεταφορές. Η ίδια η Ε.Ε. πρέπει να αντιληφθεί ότι η υιοθέτηση διαφορετικών κανόνων από κάθε χώρα υπονομεύει τον τουρισμό. Η ανυπαρξία αυτών των κανόνων, θέτει σε πίεση τη χώρα μας αλλά και τους επαγγελματίες του τουρισμού από τους tour operators, που ελλείψει άλλων κανόνων επιβάλλουν τους δικούς τους.
  2. Rapid test σε όσους ταξιδεύουν, αλλά και σε όσους εισέρχονται στη χώρα. Όσοι αρνούνται αυτό που λέμε έστω και στοιχειώδες υγειονομικό πιστοποιητικό, πρέπει να ξέρουν ότι αυτός που ταξιδεύει πλέον, αυτός που θέλει να κάνει διακοπές έχει ως πρώτο ζητούμενο την ασφάλεια.
  3. Βελτίωση και επικαιροποίηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων, να αντλήσουμε συμπεράσματα από τη φετινή χρονιά και να προχωρήσουμε σε βελτιωτικές παρεμβάσεις για το τι πρέπει να αλλάξουμε, να αναθεωρήσουμε ή να προσθέσουμε στα υγειονομικά πρωτόκολλα.
  4. Ενίσχυση ακόμα περισσότερο των δομών υγείας στις τουριστικές περιοχές.

Πηγή : tourismtoday.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου