Με μια σειρά από παρεμβάσεις, θα επιχειρήσει η διοίκηση της ΔΕΣ ΡΟΔΑ για να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της προς τους επιβάτες αλλά και τους ξένους επισκέπτες κατά την καλοκαιρινή περίοδο.
Όπως δήλωσε χτες στην «δ» ο πρόεδρος της επιχείρησης κ. Δημήτρης Παρασκευάς, η αρχή έγινε από την προχθεσινή δημοσίευση στην ευρωπαϊκή εφημερίδα διακηρύξεων, του διαγωνισμού για το «ηλεκτρονικό εισιτήριο» -με καταληκτική ημερομηνία για κατάθεση προσφορών, την 18η/3/2019.
«Εκτιμούμε ότι μέσα στον Απρίλιο θα έχουμε ανάδοχο ώστε να ξεκινήσει η εφαρμογή του Ηλεκτρονικού εισιτηρίου πριν την έναρξη της τουριστικής σεζόν. Παράλληλα, παρουσιάστηκε στο ΕΒΕΔ το πρόγραμμα Motivate και από τις 3 Φεβρουαρίου, θα ανοίξει η πλατφόρμα στο διαδίκτυο όπου θα εμπεριέχονται πληροφορίες για τα δρομολόγια των λεωφορείων, την κίνηση στην πόλη καθώς και ένας ταξιδιωτικός οδηγός για τα αξιοθέατα του νησιού. Επιπλέον, είναι σε εξέλιξη το πρόγραμμα ‘Ευκίνησης’ που περιλαμβάνει την τηλεματική αλλά και τις οθόνες πληροφόρησης, μέσα στα λεωφορεία αλλά και σε διάφορους εξωτερικούς χώρους» όπως τόνισε.
Το «ηλεκτρονικό εισιτήριο»
Ειδικά για το «ηλεκτρονικό εισιτήριο», ο πρόεδρος της ΔΕΣ ΡΟΔΑ είπε πως θα καταργηθούν τα εισιτήρια όπως τα ξέραμε μέχρι σήμερα και θα εκδίδονται κάρτες –αναλόγως τις διαδρομές. «Θα είναι πλαστική κάρτα στην οποία, ο επιβάτης θα μπορεί να βάζει χρήματα (όπως και στις χρεωστικές) με τα στοιχεία του, αναγραφόμενα. Για τους Ροδίτες επιβάτες, θα εκδίδονται ανάλογα με τις διαδρομές που θα επιλέγουν. Για τους τουρίστες, θα είναι η ίδια διαδικασία και θα ενημερώνονται είτε από τα ξενοδοχεία τους, είτε από τους τουριστικούς πράκτορες.
«Το γνωστό εισιτήριο που κόβουμε στο εκδοτήριο ή μέσα στο λεωφορείο, τελειώνει. Εάν όλα πάνε καλά από τον Απρίλιο, θα λειτουργήσει η διαδικασία. Θα υπάρχουν αυτόματοι πωλητές που θα εκδίδουν κάρτες, θα διατίθενται σε ξενοδοχεία αλλά και σε επιλεγμένα καταστήματα.
Ο κ. Παρασκευάς διαβεβαίωσε πως «δεν πρόκειται να αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου, παρά τις αυξήσεις στον ΦΠΑ που μας… πόνεσε πολύ. Το εισιτήριο ήταν στην χαμηλή κλίμακα και από το 9% ανέβηκε στο 24% (!) κι όμως, το απορροφήσαμε…»
Τα στέγαστρα και ο στόλος
Ο κ. Παρασκευάς αναφέρθηκε ακόμη στα στέγαστρα, η τοποθέτηση των οποίων δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη –αν και ξεκίνησε από πέρσι. Μέχρι στιγμής έχουν τοποθετηθεί σχεδόν 60 στέγαστρα στις περιοχές από την περιοχή του αεροδρομίου μέχρι και το ενυδρείο ενώ η ΡΟΔΑ θα υποβάλει πρόταση, προς τον Δήμο Ρόδου προκειμένου να εγκριθεί ένα κονδύλι της τάξης των 150.000 ευρώ (μέσω του προγράμματος ‘Φιλόδημος’) για την αγορά 100 ακόμη στεγάστρων, που θα τοποθετηθούν επίσης σε διάφορα σημεία της πόλης.
«Από εκεί και πέρα, προγραμματίζουμε την αγορά λεωφορείων –μεταχειρισμένων- από ίδιους πόρους καθώς είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί χρηματοδότηση για την αγορά καινούργιων οχημάτων. Οι τράπεζες και οι εταιρείες που δίνουν μέσω leasing, ανεβάζουν τα επιτόκια σε… απαγορευτικά ύψη (18 – 20%) και είναι ασύμφορα. Πιστεύω πως θα προχωρήσει σύντομα κι αυτό, γιατί ο στόλος χρειάζεται ανανέωση. Αγοράσαμε 9 οχήματα την τελευταία τετραετία. Φέτος ο στόχος μας είναι να αγοράσουμε ακόμη 2-3 μεταχειρισμένα λεωφορεία (12μετρα) και δύο ακόμη μικρά, για μέσα στην πόλη της Ρόδου».
Ο κ. Παρασκευάς εμφανίσθηκε ικανοποιημένος από τις προσφερόμενες υπηρεσίες στον επιβάτη για το 2018, αφού υπήρξε βελτίωση στα δρομολόγια: «Η κίνηση είναι πολύ μεγάλη το καλοκαίρι –κυρίως μέχρι και τον Σεπτέμβριο. Η αλήθεια είναι πως όσα οχήματα παραπάνω βάλουμε, υπάρχει έλλειψη σε προσωπικό. Ωστόσο τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι οι συχνές βλάβες. Γίνεται συστηματική προσπάθεια για την συντήρηση των λεωφορείων και έχουμε φτάσει σε αρκετά ικανοποιητικό επίπεδο. Εάν δεν αγοράσουμε καινούργια οχήματα, δεν θα εξαλειφθούν τα προβλήματα» όπως είπε.
Τέλος, όσον αφορά το προσωπικό, ο πρόεδρος της ΡΟΔΑ είπε πως προβλέπονται νέες προσλήψεις (κυρίως σε οδηγούς) αφού λήγουν οι συμβάσεις τους το επόμενο διάστημα: «Κάνουμε δύο συμβάσεις τον χρόνο. Αναμένουμε το πράσινο φως για να προλάβουμε την καλοκαιρινή σεζόν» όπως υπογράμμισε.

Ένα σχόλιο στο Εφαρμογή από την ΡΟΔΑ του ηλεκτρονικού εισιτηρίου

  1. Avatar Ο/Η Χρήστος Κωνσταντόπουλος λέει:

    Για ποιά χαμηλή τιμή μιλάει το άρθρο? Μας δουλεύει? Για ρωτήστε τον εργαζόμενο αν μπορεί να σπαταλά ένα πολύ μεγάλο ποσό σε σχεση με το μισθό του κάθε μήνα. Για να μη μιλήσουμε για την κατάσταση των λεωφορείων. Διορθώστε αυτά κ μετά θριαμβολογήστε για ηλεκτρονικό εισητήριο. Ένας κατ εξοχήν τουριστικός τόπος παρέχει υπηρεσίες πολλών δεκατιών πίσω!!!

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ