Μίνα Γκάγκα για κοροναϊό: Θα χρειαστούμε νέα δόση εμβολίου από το φθινόπωρο
Θα χρειαστούμε νέα δόση εμβολίου για τον κοροναϊό το φθινόπωρο, είπε η πρώην αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα. «Περιμένουμε όλες τις οδηγίες και από την Εθνική Επιτροπή και από τον ...
.gif)















