Α’ Αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Τ.Ε.Ε. η Τώνια Μοροπούλου
Η ΔΗ.ΠΑ.Μ. στην πρώτη γραμμή! Η Τώνια Μοροπούλου δήλωσε: «Συγχαίρουμε όσους εξελέγησαν και προσβλέπουμε στη δημιουργική συνεργασία με όλους τους εκπροσώπους των Μηχανικών στην Αντιπροσωπεία και ...

.gif)














