Σε στάση εργασίας προχώρησαν οι υπάλληλοι του Δήμου Ρόδου
Στάση εργασίας πραγματοποίησαν χτες από τις 11 το πρωί μέχρι τη λήξη του ωραρίου της βάρδιάς τους, οι εργαζόμενοι του Δήμου Ρόδου σε εφαρμογή σχετικής απόφασης του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ. ...


.gif)













