Βλάβη στο Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Ρ ”JOY STAR” – Κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι των Λειψών
Ενημερώθηκε απογευματινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Πάτμου, για βλάβη (ύπαρξη περιορισμένης έκτασης διαρροής ελαίου στην αντλία του εφεδρικού πηδαλίου) του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Ρ ”JOY STAR” ...

.gif)














