Βορίδης: Από Δευτέρα πρόστιμο στους άνω των 60 ετών αν δεν εμβολιαστούν
Αυστηρό μήνυμα στους πολίτες άνω των 60 ετών που δεν έχουν εμβολιαστεί έστειλε ο υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης, ο οποίος μιλώντας στον ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Αταίριαστοι» τόνισε ότι από τη ...
.gif)















