Στο φουλ φαίνεται πως βάζει τις μηχανές του ο Δήμος Ρόδου προκειμένου να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της νέας τουριστικής περιόδου που θα ξεκινήσει σε λίγες εβδομάδες.
Για τον καλύτερο συντονισμό των αρμοδίων υπηρεσιών πραγματοποιήθηκε χθες ειδική σύσκεψη υπό την προεδρία του κ. Χαράλαμπου Ευθυμιάδη, προέδρου του συμβουλίου της δημοτικής κοινότητας Ρόδου.
Ομιλώντας στους δημοσιογράφους μετά τη σύσκεψη ο πρόεδρος του συμβουλίου της δημοτικής κοινότητας Ρόδου κ. Χαράλαμπος Ευθυμιάδης τόνισε πως καταβάλλεται προσπάθεια για να μπει τάξη και να διορθωθούν τα κακώς κείμενα στην πόλη.
Ανακοίνωσε ακόμη πως τα συνεργεία του Δήμου Ρόδου θα πιάσουν δουλειά άμεσα για να απομακρύνουν τους πάγκους των μικροπωλητών που έχουν τοποθετηθεί σε σημεία που δεν επιτρέπεται.
Ο κ. Ευθυμιάδης θέλησε να στείλει και μήνυμα σε όσους επικρίνουν τη δημοτική κοινότητα Ρόδου για την ευθύνη που έχει αναλάβει.
“Επειδή αναφέρθηκε πως τώρα θα κριθούν η δημοτική κοινότητα και ο πρόεδρός της, πιστεύω πως πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι και να κοιτάζουμε στα μάτια τους πολίτες. Αν πραγματικά αγαπάμε την πόλη δεν φθάνει να το λέμε μόνο. Αγαπάμε τη Ρόδο, σημαίνει ότι έχουμε και υποχρεώσεις. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Και τα προηγούμενα χρόνια που δεν είχαμε οικονομική κρίση τα ίδια προβλήματα είχαμε”, δήλωσε ο κ. Ευθυμιάδης και πρόσθεσε πως οι πολίτες και οι επιχειρηματίες έχουν υποχρεώσεις.
“Αγάπη για την πόλη δεν σημαίνει να γεμίζουμε τους κοινόχρηστους χώρους με τραπεζοκαθίσματα και προθήκες με εμπορεύματα. Είμαστε συνυπεύθυνοι όλοι και για τη Μεσαιωνική Πόλη. Για αυτήν έρχονται οι τουρίστες. Δεν μας προτιμούν μόνο για τις ακτές μας”, τόνισε ο κ. Ευθυμιάδης.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του συμβουλίου της δημοτικής κοινότητας Ρόδου στη σύσκεψη έγινε συζήτηση και για τα προβλήματα που ανέκυψαν μετά τη λήξη της τουριστικής περιόδου του 2012.
“Με τη λήξη της περσινής σεζόν θα έπρεπε να μαζευτούν από το παραλιακό μέτωπο και άλλα σημεία της πόλης τόσο οι πάγκοι όσο και τα εμπορεύματα των μικροπωλητών. Το γεγονός ότι τους δώσαμε κάποιες θέσεις δεν σημαίνει πως πρέπει να τις καταλαμβάνουν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους”, δήλωσε ο κ. Ευθυμιάδης και πρόσθεσε πως θα δοθούν συγκεκριμένες προθεσμίες στους μικροπωλητές για να μαζέψουν τους πάγκους τους.
“Θα στείλουμε επιστολή στους μικροπωλητές που δραστηριοποιούνται στην παραλιακή ζώνη για να μαζέψουν τον εξοπλισμό τους. Η προθεσμία λήγει στις 20 Φεβρουαρίου. Στις 21 το συνεργείο θα απομακρύνει όλα τα αντικείμενα που θα βρει εκτεθειμένα”, τόνισε ο κ. Ευθυμιάδης.
“Στις 26 Φεβρουαρίου λήγει η προθεσμία που έχει δοθεί στους μικροπωλητές που δραστηριοποιήθηκαν πέρσι στην πύλη Ντ Αμπουάζ για να μαζέψουν επίσης τον εξοπλισμό τους. Σε λίγο καιρό θα πρέπει να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους για να αδειοδοτηθούν”, δήλωσε ο κ. Ευθυμιάδης.
Η προθεσμία που έχει δοθεί στους μικροπωλητές που δραστηριοποιήθηκαν το καλοκαίρι του 2012 για να μαζέψουν τους πάγκους τους λήγει στις 28 Φεβρουαρίου.
“Στην περίπτωση που δεν ακολουθηθούν οι κανόνες, το συνεργείο θα μαζέψει τον εξοπλισμό από το Νεώριο την 1η Μαρτίου”, προειδοποίησε ο κ. Ευθυμιάδης που αναφέρθηκε και στην προσφυγή των μικροπωλητών της περιοχής στη δικαιοσύνη.
“Σέβομαι την άποψη των μικροπωλητών που περιμένουν να τελεσιδικήσουν οι ενστάσεις που έχουν κάνει. Όμως η παρέμβαση που έκαναν αφορά το κατάστημα το οποίο τους έχει παραχωρήσει ο Δήμος Ρόδου. Αρα θα πρέπει να μαζέψουν τους πάγκους τους από την περιοχή. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Η εντολή που μας έδωσε ο δήμαρχος είναι να ετοιμάσουμε την πόλη έγκαιρα και να βάλουμε τάξη”, τόνισε ο κ. Ευθυμιάδης.
Ο Δήμος Ρόδου έχει εξασφαλίσει και το χώρο στον οποίο θα συγκεντρωθούν οι πάγκοι και ο εξοπλισμός των μικροπωλητών.
Στη σύσκεψη έγινε συζήτηση και για τη λειτουργία της Μεσαιωνικής Πόλης τη φετινή τουριστική σεζόν.
“Θα στείλουμε επιστολή στους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή προκειμένου να μην χρησιμοποιούν περισσότερους χώρους από όσους δικαιούνται. Ενημερώνουμε πως όλα θα πρέπει να είναι έτοιμα μέχρι την 1η Απριλίου που θα ξεκινήσουν οι έλεγχοι στη Μεσαιωνική Πόλη”, τόνισε ο κ. Ευθυμιάδης που αναφέρθηκε και στα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι δημοτικοί αστυνόμοι πέρσι.
“Γινόταν η περισυλλογή των τραπεζοκαθισμάτων που εντοπίζαμε στους κοινόχρηστους χώρους. Όμως οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος πλήρωναν 138 ευρώ και έπαιρναν πίσω τα κατασχεθέντα. Αυτό γινόταν εξαιτίας των κενών στη νομοθεσία. Φέτος θα αλλάξουν τα πράγματα. Θα βεβαιώνονται οι παραβάσεις” τόνισε ο κ. Ευθυμιάδης, που εξήγησε, πως οι επιχειρηματίες θα πληρώνουν τα πρόστιμα που θα τους επιβάλλονται αλλά θα επιβαρύνονται και για την μεταφορά των αντικειμένων στις αποθήκες του Δήμου Ρόδου.
“Θα έχουμε συνάντηση για το θέμα αυτό με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών κ. Νίκο Τσουκαλά”, δήλωσε ο κ. Ευθυμιάδης.
Στη σύσκεψη έγινε συζήτηση και για θέματα που αφορούν το κτηριακό συγκρότημα της Νέας Αγοράς.
“Πέρσι είχαμε λάβει αποφάσεις που έπεσαν στο κενό. Το κτηριακό συγκρότημα είναι ιστορικό. Δεν πρέπει να υπάρχουν ασχήμιες σε αυτό. Δεν μπορεί να καταργούνται τα παρτέρια και να κάνουν διάφορες αυθαιρεσίες. Πρέπει να συμμορφωθούν οι επιχειρηματίες και να εφαρμόσουν τους κανονισμούς”, τόνισε ο κ. Ευθυμιάδης και πρόσθεσε πως σε όσους επιχειρηματίες δεν συμμορφωθούν θα επιβληθούν πρόστιμα.
“Τονίζω πως στα συνεργεία θα μετέχουν εισαγγελικοί λειτουργοί. Θα έχουμε τη συνδρομή της ΕΛΑΣ και των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου. Θέλω να πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά. Ελπίζω να μην χρειαστεί να έχουμε αστυνομική δύναμη για τους υπαλλήλους που θα διεξάγουν τους ελέγχους.Θυμίζω πως υπάρχουν κανονισμοί λειτουργίας για τη Μεσαιωνική Πόλη και τη Νέα Αγορά. Δεν υπάρχει δικαιολογία για κανένα”, δήλωσε ο κ. Ευθυμιάδης.
Ο πρόεδρος του συμβουλίου της δημοτικής κοινότητας Ρόδου αναφέρθηκε και στις αυθαίρετες κατασκευές που έχουν γίνει από καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.
“Δεν μπορεί να έχουν γίνει αυθαίρετες προεκτάσεις των καφετεριών. Έφθασε η ώρα να πάψουν όλα αυτά και να μπει τάξη. Θα διεξάγουμε ελέγχους και για το θέμα αυτό”, δήλωσε ο κ. Ευθυμιάδης.
https://www.dimokratiki.gr/arxeio/nomos-ke-taxi-stin-poli-tis-rodou/













