Μέσα σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο ο διεθνής όμιλος διαχείρισης ξενοδοχείων Hilton Worldwide διπλασίασε το αποτύπωμά του στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά, από περίπου 30 σε 60 μονάδες.
Η υψηλή ζήτηση για ταξίδια στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με τη χαμηλή διείσδυση των μεγάλων πολυεθνικών αλυσίδων διαχείρισης στην εγχώρια αγορά, οδηγεί τόσο τη Hilton Worldwide όσο και άλλους μεγάλους ομίλους, όπως η Marriott International, στην επιθετική τους ανάπτυξη εδώ. Τελευταίο παράδειγμα, η προσθήκη του ξενοδοχείου πέντε αστέρων του ομίλου Τσιλεδάκη στα Χανιά στο χαρτοφυλάκιο της πολυεθνικής υπό το εμπορικό σήμα Hilton Resorts & Spa. Πρόκειται για το Hilton Chania Old Town Resort & Spa που βρίσκεται στην είσοδο της ιστορικής Παλιάς Πόλης των Χανίων και αναμένεται να ανοίξει τον Μάιο του 2026. Το ξενοδοχείο είναι το πρώτο της αλυσίδας «Hilton Hotels & Resorts» που θα ανοίξει στην Ελλάδα και διαθέτει 85 δωμάτια και σουίτες και πισίνα με θέα στη θάλασσα, ενώ θα λειτουργεί 365 ημέρες τον χρόνο.
«Η Hilton διαθέτει περισσότερα από 60 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη στην Ελλάδα, κάτω από οκτώ διαφορετικά brands και μέσω της συνεργασίας της με τη Small Luxury Hotels», απαντά η πολυεθνική σε σχετική ερώτηση της «Καθημερινής». Μεταξύ αυτών θα είναι βέβαια και το «Conrad Athens The Ilisian», στο ιστορικό κτίριο του παλαιού Hilton της Αθήνας.
Πρόκειται για μία πραγματικά πολύ μεγάλη αύξηση καθώς πέρυσι τον Ιούλιο η GBR Consulting, συμβουλευτική εταιρεία που ειδικεύεται στην ανάλυση της ξενοδοχειακής αγοράς, είχε μετρήσει 34 ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιο της Hilton Worldwide με πάνω από 2.200 δωμάτια, συμπεριλαμβανομένων 25 μονάδων με το σήμα Small Luxury Hotels of the World (SLH), διαθέσιμα όλα μέσω των καναλιών κρατήσεων της Hilton. Από τότε προστέθηκαν και συνεχίζουν να προστίθενται μονάδες.
Οπως εξηγεί μιλώντας στην «Καθημερινή» ο Ανδρέας Κουκάς, Senior Director, Development Greece & Cyprus της Hilton, «έχουμε δει εντυπωσιακή ανάπτυξη στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, η οποία ενθαρρύνεται από ένα σταθερό μακροοικονομικό περιβάλλον, αυξανόμενη ζήτηση τόσο για ταξίδια αναψυχής όσο και για επαγγελματικά ταξίδια, καθώς και από ευκαιρίες ανάπτυξης για αστικά ξενοδοχεία αλλά και resorts, οι οποίες αξιοποιούνται μέσω συνεργασιών με τοπικούς και διεθνείς επενδυτές». Θυμίζει δε πως «για τη Hilton, η Ελλάδα αποτελεί βασική στρατηγική αγορά, καθώς έχουμε παρουσία εδώ από το 1963 με το Hilton Athens, το οποίο ήταν το πρώτο μεγάλο διεθνές ξενοδοχείο της χώρας. Σήμερα, η Ελλάδα παρουσιάζει όλα τα χαρακτηριστικά ενός στρατηγικού προορισμού, συμπεριλαμβανομένης της πλούσιας ιστορίας της, των υπέροχων τοπίων και της μοναδικής φιλοξενίας», προσθέτει.
Για τον Ανδρέα Κουκά, ο ακμάζων τουριστικός τομέας, υποστηριζόμενος από τις προσπάθειες της κυβέρνησης να προσελκύσει διεθνείς επενδύσεις, καθιστά τη χώρα μας ελκυστικό προορισμό. Οπως βέβαια και «η ποικιλομορφία του τόπου και η φυσική ομορφιά του, που προσφέρουν μια σειρά από ταξιδιωτικές εμπειρίες».
Πηγή: moneyreview.gr