Απόψεις

Ανοικτή Επιστολή για τη Γέφυρα Γαδουρά

Ανοιχτή επιστολή Προς κ.Περιφερειαρχη Γιώργο Χατζημάρκο

θέμα « ΓΕΦΥΡΑ ΓΑΔΟΥΡΑ»

Προ ημερών με δηλώσεις σας κ. Περιφερειάρχη  ανακοινώσατε, ότι σύντομα θα δημοπρατηθεί το εργο « κατασκευή της γέφυρας Γαδουρα».

Δηλώσατε επίσης κατά το παρελθόν ότι έχει εξασφαλισθεί το ποσόν των 18 (δέκα οχτώ) εκατομυρίων για την κατασκευή του παραπάνω έργου.

Συντάσσομαι πάντα και επικροτώ κάθε προσπάθεια βελτίωσης των υποδομών του νησιού και ιδιαίτερα όταν αυτές συμβάλλουν στην επίλυση προβλημάτων μετακίνησης και στην δημιουργία προϋποθέσεων βελτίωσης της ζωης των κατοίκων και επισκεπτών.

Κάθε παρέμβαση αυτού του είδους και μεγέθους θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένη και όχι μια σημειακή παρέμβαση και τι εννοώ, « η κατασκευή μιας νέας γέφυρας στον Γαδουρα» δεν δίνει απάντηση στο κυκλοφοριακό κομφούζιο, ειδικά το καλοκαίρι, αυτό που παρατηρείται στο δρομολόγιο, πολη Ροδου- ΛΙΝΔΟΣ- Νότια Ροδος.

Είναι μια καλή ευκαιρία κ. Περιφερειάρχη, να δώσουμε έστω και μια τμηματική λύση στο προβλημα, στην αναγκαιότητα διαπλάτυνσης του δρόμου Πολη Ροδου-ΛΙΝΔΟΣ.

Το ποσόν των 18 εκατ είναι σημαντικό, πιστευω ότι μπορείτε να αυξήσετε την χρηματοδότηση του έργου, να διευρυνθεί το έργο και να ολοκληρωθεί η διαπλάτυνση του δρόμου, από το ΧΑΡΑΚΙ μέχρι, έστω την διασταύρωση της ΚΑΛΑΘΟΥ, αν όχι μέχρι την ΛΙΝΔΟ.

Η γέφυρα, ανεξαρτήτως της διαπλάτυνσης του δρόμου, πρέπει να είναι τεσσάρων λωρίδων κυκλοφορίας και όχι δυο όπως είναι σημερα.

Αυτό θα διευκολύνει την μελλοντική διαπλάτυνση, σας είχα πει και τότε, την περίοδο κατασκευής της γέφυρας του Χαρακιού, ότι θα έπρεπε να είχε τέσσερις λωρίδες και όχι δυο.

Είμαι απόλυτα πεπεισμένος, ότι έχετε την δυνατότητα και βέβαια και την πρόθεση να ζητήσετε από την ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, όλο το απαιτούμενο ποσό για την κατασκευή ενός ολοκληρωμένου έργου, έργου προοπτικής και σοβαρής παρέμβασης.

Το κόστος του έργου εξαρτάται από την επιλογή της μεθόδου κατασκευής του, η γέφυρα Γαδουρα δεν κινδυνεύει να καταρρεύσει, άρα υπαρχει χρόνος για την προκήρυξη ενδιαφέροντος κατασκευής του έργου με την μέθοδο « της μελέτης- κατασκευής», ο νόμος το επιτρέπει.

Η επιλογή αυτής της μεθόδου θα οδηγήσει σε οικονομικότερα αποτελέσματα και την εκδήλωση ενδιαφέροντος, απο περισσότερες της μίας εργοληπτικών εταιρειών.

Για την ολοκλήρωση της διαπλάτυνσης της ΡΟΔΟΥ-ΛΙΝΔΟΥ, απομένει το τμήμα ΚΟΛΥΜΠΙΑ-ΧΑΡΑΚΙ, το οποίο πράγματι έχει κάποιες δυσκολίες και απαιτούνται επιλογές για την παράκαμψη της ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ.

Θέλω να ελπίζω ότι η δημοσιοποιημένη κατάθεση της άποψης-πρότασης μου, η οποία δεν αποτελεί κριτική ή άρνηση προσπαθειών, θα συμβάλει στην αντιμετώπιση του προβλήματος.

Βρισκόμαστε στο τελος του χρόνου, οι απορροφήσεις των έργων, γενικά στη χώρα, δεν είναι και στο καλύτερο επίπεδο, άρα υπαρχουν οι προϋποθέσεις χρηματοδότησης του έργου.

Εάν το θελήσετε και ενστερνιστείτε την άποψη μου, το εργο θα εκτελεστεί.

Με εκτίμηση

Γιάννης Παρασκευας

Ροδος 1/10/25

ΥΓ. ειναι και η ημέρα των γενεθλίων μου.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου