Σε θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του Υπουργού Υγείας με την Έπαρχο Κω-Νισύρου, Ντίνα Σβύνου, με επίκεντρο τα βασικά ζητήματα του υγειονομικού τομέα στην περιοχή.
Όπως δήλωσαν και οι δύο πλευρές, η συζήτηση υπήρξε εποικοδομητική, με έμφαση στην πρόοδο αλλά και στις προκλήσεις που παραμένουν.
Ο Υπουργός, Άδωνις Γεωργιάδης, επισήμανε πως η κατάσταση στο νοσοκομείο Κω παρουσιάζει βελτίωση σε σύγκριση με την προηγούμενη επίσκεψή του, αν και, όπως υπογράμμισε, τα προβλήματα δεν έχουν ακόμη πλήρως επιλυθεί.

Πηγή: kostv.gr
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














