Στην 5η θέση του τελικού των 100 μέτρων υπτίου της κατηγορίας S1 τερμάτισε ο Ροδίτης Νίκος Κοντού, στους παραολυμπιακούς αγώνες του Παρισίου. Ο Ροδίτης αθλητής έκανε χρόνο 3.49.31′, ενώ το χρυσό μετάλλιο πήρε ο Πολωνός Καμίλ Οτόφσκι με 2.17.82′ και δεύτερος ήταν ο Ουκρανός Άντον Κολ με 2.33.49. Το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε ο Ιταλός Φραντσέσκο Μπετέλα με χρόνο 2.33.82. Ο Κοντού προσπάθησε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και απέκτησε σημαντικές εμπειρίες.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













