Με ανακοίνωση που εξέδωσε η Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Αντισφαίρισης ενημέρωσε ότι παρατείνεται η μετεγγραφική περίοδος έως και τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου.
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
«Μετά από αιτήματα πολλών σωματείων-μελών, παρατείνεται μέχρι τη Δευτέρα 12.12.2022,η προθεσμία μετεγγραφών αθλητών και αθλητριών.
Παρακαλούνται τα σωματεία-μέλη να αποστείλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά».
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι αρχικά η μετεγγραφική περίοδος θα ολοκληρωνόταν την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















