ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Fuel Pass 2: Πότε ξεκινούν οι πληρωμές για όσους επέλεξαν πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό

news room 1 λεπτό ανάγνωση
ΚΑΥΣΙΜΑ

Μέσα στις επό­με­νες ώρες θα ξε­κι­νή­σουν οι πλη­ρω­μές του Fuel Pass 2 για όσους επέ­λε­ξαν πί­στω­ση σε τρα­πε­ζι­κό λο­γα­ρια­σμό, όπως ανέ­φε­ρε ο υπουρ­γός Οι­κο­νο­μι­κών Χρή­στος Σταϊ­κού­ρας μι­λώ­ντας στον τη­λε­ο­πτι­κό σταθ­μό MEGA.

Για το επί­δο­μα βεν­ζί­νης (Fuel pass 2), είπε, μι­λώ­ντας στο MEGA, ότι τα ποσά έχουν με­τα­φερ­θεί από το υπουρ­γείο Οι­κο­νο­μι­κών στο αρ­μό­διο υπουρ­γείο. Πρό­σθε­σε ότι ήδη έχουν πι­στω­θεί κά­ποια ποσά στην ψη­φια­κή κάρτα και εκτί­μη­σε πως σή­με­ρα ή αύριο θα πι­στω­θούν και κά­ποια ποσά στους τρα­πε­ζι­κούς λο­γα­ρια­σμούς.

Fuel Pass 2: Οι δι­καιού­χοι και η προ­θε­σμία για το επί­δο­μα καυ­σί­μων

Ανοι­κτή για όλα τα ΑΦΜ είναι από την Τε­τάρ­τη 7 Αυ­γού­στου η πλατ­φόρ­μα του Fuel Pass μέσω του vouchers.gov.gr για να μπο­ρούν οι δι­καιού­χοι να κά­νουν τις αι­τή­σεις τους και να λά­βουν τη νέα επι­δό­τη­ση καυ­σί­μων, η οποία αφορά στους μήνες Ιού­λιο, Αύ­γου­στο και Σε­πτέμ­βριο.

 

Οι ιδιο­κτή­τες οχη­μά­των θα έχουν προ­θε­σμία μέχρι τις 29 Αυ­γού­στου προ­κει­μέ­νου να δη­λώ­σουν ότι επι­θυ­μούν να λά­βουν Fuel Pass 2 ώστε να λά­βουν την έκ­πτω­ση και να γε­μί­σουν το ρε­ζερ­βουάρ τους.

Οι δι­καιού­χοι μπο­ρούν και αυτή τη φορά να πά­ρουν τα χρή­μα­τα είτε σε άυλη ψη­φια­κή κάρτα είτε στον τρα­πε­ζι­κό τους λο­γα­ρια­σμό, τρεις ερ­γά­σι­μες ημέ­ρες μετά την υπο­βο­λή της αί­τη­σης. Στην πρώτη πε­ρί­πτω­ση το επί­δο­μα είναι 15 ευρώ υψη­λό­τε­ρο. Συ­γκε­κρι­μέ­να επι­δό­τη­ση βεν­ζί­νης έως 100 ευρώ δι­καιού­νται οι ιδιο­κτή­τες που έχουν ένα από τα πα­ρα­κά­τω οχή­μα­τα:

Τρί­κυ­κλο φορ­τη­γό

Επι­βα­τι­κό δη­μό­σιας χρή­σης (ΕΔΧ-Ταξί)

Φορ­τη­γό

Δί­κυ­κλο

Επι­βα­τι­κό

Τρί­κυ­κλο επι­βα­τι­κό

Ελ­κυ­στή­ρα

Επι­βα­τι­κό μικτό

Υπεν­θυ­μί­ζε­ται ότι δι­καιού­χοι του Fuel Pass 2 είναι τα φυ­σι­κά πρό­σω­πα, συ­μπε­ρι­λαμ­βα­νο­μέ­νων και ελευ­θέ­ρων επαγ­γελ­μα­τιών, που είναι φο­ρο­λο­γι­κοί κά­τοι­κοι Ελ­λά­δας με δη­λω­θέν οι­κο­γε­νεια­κό ει­σό­δη­μα φο­ρο­λο­γι­κού έτους 2021 έως τριά­ντα χι­λιά­δες (30.000) ευρώ, προ­σαυ­ξα­νό­με­νο κατά τρεις χι­λιά­δες (3.000) ευρώ για τον/την σύ­ζυ­γο ή μέλος συμ­φώ­νου συμ­βί­ω­σης και επι­πλέ­ον κατά τρεις χι­λιά­δες (3.000) ευρώ για κάθε εξαρ­τώ­με­νο τέκνο του νοι­κο­κυ­ριού και έως του ποσού των σα­ρά­ντα πέντε χι­λιά­δων (45.000) ευρώ, μπο­ρεί να αι­τη­θεί την οι­κο­νο­μι­κής ενί­σχυ­σης.

 

Αξί­ζει να ση­μειω­θεί ότι οι δι­καιού­χοι θα πρέ­πει να έχουν ήδη υπο­βάλ­λει την φο­ρο­λο­γι­κή τους δή­λω­ση, πριν προ­χω­ρή­σουν στην υπο­βο­λή της αί­τη­σης, αφού λαμ­βά­νο­νται υπόψη τα ει­σο­δή­μα­τα του 2021. Όσοι δεν έχουν κα­τα­θέ­σει τη φο­ρο­λο­γι­κή δή­λω­ση, βγαί­νουν αυ­το­μά­τως εκτός συ­στή­μα­τος.

 

 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.