Πολιτιστικά

Ο ΔΟΠΑΡ παρουσιάζει τη συναυλία με τίτλο: «Όταν ανθίζει η μουσική!»

Όταν ανθίζει η μουσική!

Ο Δημοτικός Οργανισμός Πολιτισμού – Αθλητισμού Ρόδου, με την ευγενική σύμπραξη του συλλόγου Α.ΠΟ.ΠΕ.Σ., παρουσιάζει τη συναυλία με τίτλο: «Όταν ανθίζει η μουσική!»

Συμμετέχουν:

– Τα Τμήματα Προετοιμασίας της Παιδικής Χορωδίας Δήμου Ρόδου που αριθμούν περί τα 45 μέλη ηλικίας από 5 έως 10 χρονών.

– Η 40μελής η Παιδική – Νεανική Χορωδία Δήμου Ρόδου.

– Το Εργαστήρι Μουσικής Ευαισθητοποίησης του συλλόγου Α.ΠΟ.ΠΕ.Σ., που αποτελείται από 30 μέλη ηλικίας από 8 έως 16 χρονών.

Ακόμη, συμπράττουν οι μουσικοί: Δημήτρης Ιωσήφ, Λεωνίδας Σακελλαρίδης, Ευαγγελία Βογιατζή, Σταύρος – Άγγελος Μοσχίδης, Σταμάτης Διακουράκης, Μαρία Μοσχίδη, Εύα Τσερκέζη, Θεοδόσης Διακουράκης, Μαρία Γαβριέλη.

Διδασκαλία – διεύθυνση, Γιώργος Σακελλαρίδης.

Η συναυλία θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 15 Μαΐου 2022, στις 8.00μμ., στο Δημοτικό Θέατρο, με ελεύθερη είσοδο. Απαραίτητη η χρήση μάσκας.

 

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.