Ενα από τα μείζονα προβλήματα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει φέτος, όπως και πέρυσι, ο τουριστικός κλάδος: αυτό της έλλειψης προσωπικού. ΣΕΤΕ και Marketing Greece ετοιμάζουν καμπάνια για την απασχόληση στον κλάδο, ενώ παράλληλα ωριμάζουν, όπως φαίνεται, οι σκέψεις για κάλυψη κάποιων θέσεων από Ουκρανούς πρόσφυγες. Καθώς όμως η σεζόν ξεκινά ήδη σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, έχει αρχίσει η… πλειοδοσία για την εξασφάλιση εργαζομένων. Όπως αναφέρει το capital. Gr «ιδιοκτήτης ξενοδοχείου έδωσε 400 ευρώ παραπάνω σε εργαζόμενη σε κάποιο άλλο κατάλυμα, προκειμένου να προλάβει να στελεχώσει τη μονάδα του ενόψει των πρώτων αφίξεων τουριστών. Ενδεικτική της κατάστασης που επικρατεί είναι η ατάκα παράγοντα της αγοράς: «Το εργασιακό στα νησιά έχει γίνει χρηματιστήριο»…
Ένα διαφορετικό…χρηματιστήριο
Σχετικά
- 21 κυβερνητικές πρωτοβουλίες σε 3 κύκλους μέσα στο 2022 και το 2023 – Ολα όσα ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Δέσμη 21 μέτρων στήριξης με στόχο την ανακούφιση των φοιτητών, των συνταξιούχων,…
- Κωνσταντίνος Καμινάκης: «Το marketing είναι κάτι παραπάνω από αναγκαιότητα…» Ο Κωνσταντίνος Καμινάκης είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου σπουδών (Ph.D) στο Μάρκετινγκ από…
- Μητσοτάκης: Οι νέοι να μην αφήσουν άλλους να αποφασίσουν για το μέλλον τους Μια συνέντευξη για θέματα επικαιρότητας, αλλά και ειδικότερα για ζητήματα που αφορούν…
- Γιάννης Ρέτσος: Χάνουμε πολλά λεφτά από την μικρή τουριστική περίοδο Μεγάλο έλλειμμα στις Δημόσιες επενδύσεις – Καμία κυβέρνηση δεν είδε τον τουρισμό…