Με θέα την πρώτη κούπα της χρονιάς θα παλέψει την Κυριακή, ο Γ.Σ. Δωδεκάνησος… Συγκεκριμένα, με προορισμό το Μουζάκι της Καρδίτσας αναχωρεί το προσεχές Σάββατο ο Γ.Σ. Δωδεκάνησος… Κι αυτό γιατί εκεί θα διεξαχθεί το πρωί της Κυριακής (11:00) ο αγώνας Super Cup της Ο.Σ.Ε.Κ.Α. κόντρα στον Άτλαντα Αθηνών. Η ροδίτικη ομάδα είχε κάνει το νταμπλ την τελευταία σεζόν (2019-20) και θα παίξει με τον φιναλίστ Άτλαντα στο κλειστό γυμναστήριο του Μουζακίου. Είναι η πρώτη φορά που η Ο.Σ.Ε.Κ.Α. διοργανώνει αγώνα Super Cup και θα διεξαχθεί στο πανέμορφο Μουζάκι. Αξίζει να σημειωθεί ότι το χθεσινό παιχνίδι δεν θα έχει σχέση με αυτό της Κυριακής, αφού η αθηναϊκή ομάδα θα παίξει με τους Αναστάση Κωνσταντινόπουλο και Έρι Ράασα που δεν είχαν παίξει στο «Βενετόκλειο».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













