Και όμως υπήρξαν πολλοί που αποκάλεσαν «ηλίθιους» όσους δημοσίευσαν την είδηση για τον πλήρως εμβολιασμένο νεκρό στη χώρα μας, γιατί έτσι λένε, ενισχύουν απόψεις αντιεμβολιαστών. Προφανώς περιλαμβάνεται σε αυτούς τους «ηλίθιους» και ο διευθυντής της ΜΕΘ του “Παπανικολάου”, (ο οποίος παρεμπιπτόντως έχει κάνει αγώνα για τον εμβολιασμό). και ο οποίος δημοσιοποίησε αυτή την είδηση. Και πολύ καλά έκανε, γιατί όπως είπε «Πρόκειται προφανώς για μία εξαίρεση… Δεν πρέπει να το υποτιμούμε την μετάλλαξη Δέλτα. Δεν πρέπει να θεοποιούμε τους εμβολιασμένους, πρέπει κι αυτοί να προσέχουν. Αυτό είναι το δυνατό μήνυμα που εκπέμπει όλη αυτή η ιστορία». Το γεγονός ότι μετά από τόσους εμβολιασμούς , πέρασε τόσος καιρός για να ακούσουμε ότι πέθανε από covid-19 ένας εμβολιασμένος σημαίνει πολύ απλά ότι όλο αυτό το διάστημα πεθαίνουν μόνο ανεμβολίαστοι! Αυτή είναι η είδηση και συνεπώς η αυτονόητη και αδιαπραγμάτευτη λογική συνεπαγωγή είναι ότι τα εμβόλια όντως προστατεύουν.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















