Στις 24 Αυγούστου αρχίζουν οι Παραολυμπιακοί Αγώνες στο Τόκιο της Ιαπωνίας, στους οποίους θα συμμετάσχει ο Ρόδιος σπρίντερ Μιχάλη Σεΐτης.
Ο Α.Σ. Η Νίκη της Ρόδου, σύλλογος στον οποίο ανήκει ο Σεΐτης, με ανάρτηση στο προφίλ που διατηρεί σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, του ευχήθηκε καλή επιτυχία.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
«Καλή επιτυχία στον αθλητή της ομάδας μας Μιχάλη Σεΐτη που θα πάρει μέρος στους Παραολυμπιακούς Αγώνες!
Οι σκέψεις μας και η θετική μας ενέργεια θα σε ακολουθούν στην προσπάθεια σου».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














