Σε μια αξιέπαινη κίνηση, δείχνοντας το κοινωνικό της πρόσωπο, προέβη για μια ακόμη φορά η εταιρία “VE.TA. Απολύμανση”, αυτή τη φορά,απολυμαίνοντας χώρους στην Παστίδα.
Για την προσφορά αυτή, η Πρόεδρος του χωριού Ρένα Αυγενικού-Πάττα απέστειλε το ακόλουθο ευχαριστήριο:
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε














.gif)













